• NEBANNER

Chì impattu hà COVID-19 nantu à a nostra vita?

 

 

Alcune nutizie nantu à COVID-19...

1.A causa di u risicu di trombosi, l'usu di a vacuna di coronavirus Johnson & Johnson hè stata limitata da a FDA.

2.Pò curà COVID-19?U prezzu di Stephania hà aumentatu parechje volte in quattru ghjorni.Chi hè què?L'infurmazione publica mostra chì Stephania hè una medicina tradiziunale cinese in Cina, chì appartene à stephaniaceae è Stephania.Stéphanine est un alcaloïde isolé et extrait de la fleur de tête de Stéphanie, le tubercule ou la vigne de Dioscorea.Hè un cumpunente efficace di a medicina erbe cinese.Attualmente, hè statu appruvatu per u trattamentu di una varietà di malatie.

3.Uffiziu di l'assicuranza medica: a rilevazione di l'acidu nucleicu di coronavirus novu è a rilevazione di l'antigenu seranu più ridutte.

4.U dipartimentu di l'Affari Generali di l'Amministrazione Statale di l'Alimentazione è di a Drug hà emessu l'avvisu nantu à u rinfurzà ulteriormente a vigilazione di a qualità è a sicurezza di novi reagenti di test di coronavirus (in seguitu denominati "avvisu"), prupunendu di implementà "a più stretta vigilanza" nantu à e teste di coronavirus novi. reagenti, piglià misure ferma è efficaci, implementà strettamente e rispunsabilità principali di l'imprese è l'utilizatori, implementà strettamente e rispunsabilità regulatori lucali di i guverni lucali, è attente incessantemente à i diversi travaglii di regulazione. cunsulidà i successi regulatori vinti duru, è furnisce una forte guaranzia per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie.

5.U Ministeru di a Salute Russu hà registratu u vaccinu spray nasale covid-19 "salnavak"Secondu à TASS è altri rapporti di i media russi u 5, "salnavak" hè un vaccinu vettore cumminatu, chì hè principalmente utilizatu per prevene a nova infezione da coronavirus in adulti di 18-60 anni. .Sicondu a descrizzione di a droga, a vacuna hè stata amministrata in forma di spray nasali.A vaccinazione hè stata fatta in dui tappe cù un intervalu di trè simani.

6.A situazione epidemica in parechji paesi hè avà ripresa.Quale monitora da vicinu u novu subtipu di virus Omicron.

Nutizia cumpleta: secondu l'ultime dati nantu à u situ ufficiale di l'Organizazione Mondiale di a Salute, da 18:19 à a 6ª ora di l'Europa Centrale, u numeru tutale di casi cunfirmati di covid-19 in u mondu hà righjuntu 548990094, cù un totale di 6341637. morti.

Quale u direttore generale tandesay hà dettu u 6 chì u numeru di casi di covid-19 signalati in u mondu hè aumentatu di quasi 30% in l'ultime duie settimane.In i Stati Uniti è i paesi europei, u subtipu Omicron ba 4 è ba 5 provoca una nova onda di epidemie.A settimana passata, ci hè statu un aumentu di i casi in quattru di e sei chì sottoregioni.Inoltre, un novu subtipu Ba di virus Omicron hè statu rilevatu in India 2.75 chì hè monitoratu da strettu.

JIN DUN Medicina

 

图片.webp (1)


Tempu di Postu: Nov-03-2022