• NEBANNER

Top 10 nutizie di l'industria petrochimica internaziunale in 2022

 

U cunflittu Russian-Uzbekistan hà iniziatu a crisa energetica

U 24 di ferraghju di u 2022, u cunflittu Russu-Uzbekistan, chì dura ottu anni, hà subitu escalatu.In seguitu, i paesi uccidintali cuminciaru à impone sanzioni severi à a Russia, chì hà purtatu à l'immersione immediata di u mondu in parechje crisi.À u principiu di l'escalation di u cunflittu, a crisa energetica glubale scoppiò.Frà elli, a crisa energetica in Europa hè a più significativa.Prima di l'escalation di u cunflittu Russian-Uzbekistan, l'energia europea era assai dipendente da l'espurtazioni russi.In marzu di u 2022, sottu a influenza di u cunflittu Russian-Uzbekistan, l'inflazione è altri fattori multipli, a crisa energetica europea hà scoppiatu, è parechji indicatori impurtanti di u prezzu di l'energia cum'è u prezzu internaziunale di u petroliu, u prezzu di u gasu naturale in Europa è u prezzu di l'electricità di i principali europei. i paesi sò cresciuti, è ghjunghjenu à u piccu in i primi deci ghjorni di u mese.
A crisa energetica europea, chì ùn hè ancu stata risolta, pone una sfida enormosa à a sicurezza energetica europea, interferisce seriamente cù u prucessu di trasfurmazioni energetichi in Europa, è provoca una grande perturbazione à u sviluppu di l'industria chimica europea.

I prezzi internaziunali di u petroliu è di u gasu anu aumentatu bruscamente

Una di e cunsequenze dirette di u cunflittu Russian-Uzbekistan hè chì u mercatu di petroliu è di gasu in 2022 serà cum'è una "montagna russa", cù alti è bassi in tuttu l'annu, chì affettanu profondamente u mercatu chimicu.
In u mercatu di u gasu naturale, in marzu è settembre di u 2022, a "scomparsa" di u gasu naturale russo hà furzatu i paesi europei à scramble per u gasu naturale licu (LNG) in u mondu.U Giappone, a Corea di u Sudu è altri paesi importatori di GNL anu acceleratu ancu a so accumulazione di gasu, è u mercatu di GNL era pocu furnitu.Tuttavia, cù u cumpletu di e riserve di gas naturale in Europa è l'inguernu cálido in Europa, u prezzu glubale di GNL è u prezzu spot di u gasu naturale sò cascati drasticamente in dicembre 2022.
In u mercatu di l'oliu, i principali attori di u mercatu sò sempre in muvimentu.L'alleanza di riduzzione di a produzzione OPEC + guidata da l'Arabia Saudita hà pigliatu a prima decisione di aumentà a produzzione per a prima volta in dui anni in a riunione regulare di riduzzione di produzzione in ghjugnu 2022. Tuttavia, da dicembre 2022, OPEC + hà sceltu di mantene a riduzzione di produzzione esistenti. pulitica.À u listessu tempu, i Stati Uniti anu annunziatu a liberazione di riserve strategiche di petroliu è ghjunghjenu à un accordu cù altri membri di l'OCDE per liberà e riserve di petroliu crudu.U prezzu di u petroliu internaziunale hè cresciutu bruscamente à u puntu più altu da u 2008 à principiu di marzu di u 2022, è si stabilizzò dopu à a cunsulidazione generale di altu livellu in u sicondu trimestre di u 2022. À a mità di ghjugnu 2022, ci hè stata una altra onda di scossa è calata, è da a fini di nuvembre 2022, hè cascatu à u livellu di ferraghju di u stessu annu.

 

d788d43f8794a4c22ba2bc2b03f41bd5ad6e3928

 

L'imprese petrochimiche multinazionali si ritiranu da u mercatu russu

Cù l'escalation di u cunflittu Russian-Uzbekistan, e grande cumpagnie petrochimiche occidentali decisu di rinunzià da u mercatu russu à i livelli di vendita è di pruduzzione à a spesa di perdite enormi.
In l'industria petrolifera, i perditi totali patiti da l'industria ammontavanu à US $ 40,17 miliardi, di quale BP era u più grande.Altre imprese, cum'è Shell, anu persu circa $ 3,9 miliardi quandu si sò ritirati da a Russia.
À u listessu tempu, l'imprese multinaziunali in l'industria chimica anu ritiratu ancu da u mercatu russu à grande scala.Questi include BASF, Dow, DuPont, Solvay, Klein, etc.

A crisa globale di i fertilizzanti s'aggrava

Cù l'escalation di u cunflittu Russian-Uzbekistan, u prezzu di u gasu naturale hè cresciutu è u supplyu hè curtu, è u prezzu di l'ammonia sintetica è u fertilizante di nitrogenu basatu nantu à u gasu naturali hè statu ancu affettatu.Inoltre, postu chì a Russia è a Bielorussia sò impurtanti esportatori di fertilizzanti di potassa in u mondu, u prezzu glubale di fertilizzanti di potassiu ferma ancu altu dopu à e sanzioni.Pocu dopu à l'escalation di u cunflittu Russian-Uzbekistan, a crisa glubale di fertilizzanti hà ancu seguitu.
Dopu à l'escalation di u cunflittu Russian-Uzbekistan, u prezzu glubale di fertilizzanti in generale restava altu da a fini di marzu à aprile 2022, è dopu a crisa di i fertilizzanti s'hè attenuata cù l'espansione di a produzzione di fertilizzanti in i Stati Uniti, Canada è altri paesi pruduttori di fertilizzanti.In ogni casu, finu à avà, a crisa glubale di fertilizzanti ùn hè micca stata alzata, è parechje piante di produzzione di fertilizzanti in Europa sò sempre chjusi.A crisa glubale di fertilizzanti hà disturbatu seriamente a pruduzzione agricula nurmale in Europa, Asia Meridionale, Africa è Sudamerica, furzendu i paesi cuncernati à spende più costi per elevà i fertilizzanti, è cuntribuiscenu indirettamente à l'inflazione glubale.

A prevenzione è u cuntrollu di a contaminazione plastica inaugura un mumentu di a storia

U 2 di marzu di u 2022, ora lucale, à a ripresa di a sessione di a Quinta Conferenza di l'Ambiente di e Nazioni Unite, tenuta in Nairobi, i rapprisentanti di 175 paesi anu appruvatu una risoluzione storica, a Risoluzione nantu à a fine di a contaminazione plastica (Bozza).Questa hè a prima volta chì a cumunità internaziunale hà righjuntu un accordu per frenà u prublema plastica sempre più seriu.Ancu s'è a risoluzione ùn hà micca presentatu un pianu specificu di prevenzione di a contaminazione plastica, hè sempre una tappa in a risposta di a cumunità internaziunale à u prublema di a contaminazione plastica.
In seguitu, u 28 di nuvembre di u 2022, i rapprisentanti di più di 190 paesi è regioni anu tenutu a prima negoziazione intergovernativa nantu à u cuntrollu di a contaminazione plastica in Cape Ester, è u cuntrollu internaziunale di a contaminazione plastica hè statu messu à l'agenda.

 

W020211130539700917115

E cumpagnie petrolifere anu ottinutu profitti record

A causa di u forte aumentu di i prezzi di u petroliu internaziunale, e cumpagnie petrolifere mundiali anu fattu una volta di novu prufitti stupenti in i primi trè trimestri di u 2022, quandu i dati sò stati liberati.
Per esempiu, ExxonMobil hà ottinutu un prufittu record in u terzu trimestre di u 2022, cù un inguernu netu di 19,66 miliardi di dollari americani, più di duie volte i rivenuti di u listessu periodu in 2021. Chevron hà ottinutu un prufittu di 11,23 miliardi di dollari in u terzu trimestre di u 2022. 2022, vicinu à u livellu di prufittu record di u trimestre precedente.Saudi Aramco diventerà ancu a più grande cumpagnia di u mondu per u valore di u mercatu in 2022.
I giganti di l'oliu chì facenu assai soldi anu attiratu l'attenzione di u mondu.In particulare in u cuntestu di a trasfurmazioni di l'energia glubale bluccata da a crisa energetica, l'immensi prufitti fatti da l'industria di l'energia fossili hà attivatu un dibattitu suciale feroce.Parechji paesi prughjettanu di impone un impositu invintatu nantu à i profitti di l'imprese petroliferi.

L'imprese multinazionali pesanu assai nantu à u mercatu cinese

U 6 di settembre di u 2022, BASF hà tenutu una cerimonia per a custruzzione cumpleta è a produzzione di u primu settore di dispusitivi in ​​a basa integrata BASF (Guangdong) investita da BASF in Zhanjiang, Guangdong.A basa integrata BASF (Guangdong) hè sempre stata un focus d'attenzione.Dopu chì a prima unità hè ufficialmente messa in produzzione, BASF hà da aumentà a pruduzzione di 60000 tunnellate / annu di plastiche ingegneria mudificate, chì ponu risponde à a crescente dumanda di i clienti, in particulare in i campi di l'automobile è i prudutti elettronici.Un altru settore di l'equipaggiu per a pruduzzione di poliuretanu termoplasticu serà messu in opera in 2023. In a tappa più tardi di u prugettu, più dispusitivi downstream seranu allargati.
In u 2022, in u cuntestu di a crisa energetica glubale è l'inflazione, l'imprese multinaziunali cuntinuavanu à agisce in Cina.In più di BASF, l'imprese petrochimiche multinaziunali cum'è ExxonMobil, INVIDIA è Saudi Aramco anu aumentatu u so investimentu in Cina.In fronte à a turbulenza è i cambiamenti in u mondu, l'imprese multinaziunali anu dettu ch'elli sò disposti à diventà investitori à longu andà in Cina è si svilupperanu fermamente in u mercatu cinese cù scopi à longu andà.

L'industria chimica europea hè avà riducendu a produzzione

In uttrovi 2022, quandu u prezzu di u petroliu è di u gasu in Europa era u più altu è l'offerta era a più scarsa, l'industria chimica europea hà scontru difficultà operative senza precedente.L'aumentu di i prezzi di l'energia anu aumentatu i costi di produzzione di l'imprese europee, è ùn ci hè micca abbastanza energia in u prucessu di produzzione.Certi prudutti ùn mancanu di materie prime chjave, purtendu à a decisione generale di i giganti chimichi europei per riduce o ancu piantà a produzzione.Frà elli ci sò giganti chimichi internaziunali cum'è Dow, Costron, BASF è Longsheng.
Per esempiu, BASF hà decisu di suspende a produzzione di ammonia sintetica è riduce u cunsumu di gas naturale di a so pianta Ludwigsport.Total Energy, Costron è altre imprese anu decisu di chjude alcune linee di produzzione.

I guverni aghjustanu e strategie energetiche

In u 2022, u mondu hà da affruntà a sfida di a catena di fornitura stretta, a capacità di produzzione di e fabbriche di parti serà interrotta, u cummerciu di spedizione serà ritardatu, è u costu di l'energia serà altu.Questu hà purtatu à l'energia eolica è a stallazione fotovoltaica in parechji paesi sò menu di l'aspittà.À u listessu tempu, custretti da a crisa energetica, parechji paesi cuminciaru à circà un suministru energeticu d'emergenza più affidabile.In questu casu, a trasfurmazioni di l'energia globale hè bluccata.In Auropa, per via di a crisa energetica è u costu di l'energia nova, parechji paesi anu cuminciatu à aduprà u carbone com'è fonte d'energia di novu.
Ma à u listessu tempu, a trasfurmazioni energetica glubale avanza sempre.Sicondu u rapportu di l'Agenzia Internaziunale di l'Energia, cum'è più è più paesi cumincianu à accelerà a trasfurmazioni di l'energia, l'industria glubale di l'energia pulita hè entrata in un periodu di sviluppu rapidu, è a generazione di energia rinnuvevule hè prevista per aumentà da 20% in 2022. U tassu di crescita di l'emissioni glubale di diossidu di carbonu in 2022 hè previstu di calà da 4% in 2021 à 1%.

U primu sistema di tariffu di carbone in u mondu hè statu fattu

U 18 di dicembre di u 2022, u Parlamentu Europeu è i Stati membri di l'UE accunsenu à riforma cumplettamente u mercatu di carbone di l'UE, cumprese l'intruduzioni di tariffu di carbone.Sicondu u pianu di riforma, l'UE hà da esse formalmente imposte tariffu di carbone da u 2026, è eseguisce l'operazione di prova da uttrovi 2023 à a fine di dicembre 2025. À quellu tempu, i costi di emissioni di carbone seranu imposti à l'impurtatori stranieri.In l'industria chimica, u fertilizante diventerà a prima sub-industria à impuviri tariffi di carbone.

JinDun Chemicals'impegna à u sviluppu è l'applicazione di monomeri d'acrilati spiciali è chimichi fini spiciali chì cuntenenu fluorine.JinDun Chemical hà impianti di trasfurmazioni OEM in Jiangsu, Anhui è altri lochi chì anu cooperatu per decennii, furnisce un sustegnu più solidu per i servizii di produzzione persunalizati di chimichi speciali.JinDun Chemical insiste à creà una squadra cù i sogni, fendu prudutti cun dignità, meticulosa, rigurosa, è andate in tuttu per esse un cumpagnu di fiducia è amicu di i clienti!Pruvate di fànovi materiali chimichipurtà un futuru megliu à u mondu.


Tempu di post: 28-Jan-2023