• NEBANNER

A peghju epidemia di influenza in l'ultima decada hà colpitu!U numeru di spitali in i Stati Uniti hè cresciutu

 

1.HKU hà dettu chì a vacuna nasale COVID-19 è a vacuna di l'influenza pò esse cumminata in una sola

A vaccina nasale COVID-19 sviluppata in cunghjunzione da l'Università di Hong Kong, l'Università di Xiamen è Beijing Wantai Biological Pharmaceutical Co., Ltd. hè stata recentemente appruvata da l'Amministrazione Statale di Drug per l'usu d'urgenza in u cuntinente.L'Università di Hong Kong hà rispostu à a dumanda di u ghjurnalista di u China News Service chì una di e caratteristiche di sta vacuna nasale COVID-19 hè chì pò esse integrata cù a vacuna di l'influenza.

QQ图片20221216100953

2.Waterloo, una varietà di 3 miliardi, hà creatu una nova "corona di vendita" di antiemetici!

Nausea è vomitu causati da a chimioterapia hè una di e reazzioni avversi più cumuni di i malati di cancru.Anti emetici è droghe anti nausea sò classificate cum'è sistema digestivu è droghe metaboliche, ma sò principarmenti usati in u trattamentu di vomiting causatu da droghe antitumorali in a pratica clinica, è ghjucanu un rolu impurtante in u campu di u trattamentu di u tumore.Sicondu i dati di Minei.com, a dimensione di u mercatu di droghe antiemetiche è antinausea in i terminali di l'istituzioni medichi publichi in Cina in a prima mità di u 2022 hà superatu 2,9 miliardi di yuan.Qilu Pharmaceutical hà cuntinuatu à guidà u mercatu.U Gruppu Farmaceuticu Zhengda Tianqing si precipitò in TOP2.Hengrui Classe 1 novi droghe sò entrati in a pratica clinica di a Fase III, è una nova volta di mischiamentu di marca hè per cumincià.

 

3.Double anti R & D pista hè calda!Xinda è altre cumpagnie anu truvatu un mercatu chì vale più di 200 miliardi

Recentemente, u mercatu duale antidroga hè statu caldu: Kangfang Biotech è Summit Therapeutics anu ghjuntu à una transazzione di licenza d'oltremare di finu à 5 miliardi di dollari americani per u pruduttu antidroga duale AK112, è Wuhan Youzhiyou Biotech, una ricerca è sviluppu antidroga naziunale. impresa, hà sottumessu a so dumanda di listinu IPO ... Impulsatu da u mercatu favurevule, a droga anti duale accoglie ancu u boom di ricerca è sviluppu.Attualmente, ci sò circa 80 tipi di anticorpi doppiu in u stadiu clinicu in Cina.Xinda Bio, Shiyao Holding, Roche, etc. anu quattru o più prudutti in ricerca.Tredeci prudutti di Hengrui Pharmaceutical, cum'è SHR-1701, Zanidatamab di Baiji Shenzhou, sò in fase III clinica.L'anticorpi doppiu basati nantu à i miri CD47 / PD-L1 sò i più populari, è cinque prudutti sò sottumessi à prucessi clinichi.CDE hà formulatu una seria di principii guida per i prublemi chì necessitanu urgente attenzione in a ricerca clinica è u sviluppu di droghe antitumorali doppiu, Per guidà l'imprese à fà più ricerca scientifica clinica è sviluppu di doppiu anticorpu.

 QQ图片20221216100824

4.A peghju epidemia di gripe in l'ultima decada hà culpitu!U numeru di spitali in i Stati Uniti hè cresciutu

Sicondu u rapportu nantu à a 5a ora lucale di Axios, u situ web di nutizie di i Stati Uniti, a peghju influenza in più di una dicada hà colpitu u sistema medico è di salute chì hè stata à l'orlu di colapsà per via di l'epidemie di COVID-19 è di a sincizia respiratoria. virus (RSV).

Hè infurmatu chì a gripe hà fattu quasi ogni statu à un altu o assai altu livellu di l'attività di a gripe.

Sicondu i Centri di i Stati Uniti per u Controlu è a Prevenzione di e Malatie (CDC), u numeru di hospitalizazioni ligati à a gripe durante Thanksgiving quasi duppiò da a settimana precedente, u più altu da a stagione di gripe 2010-2011.Trà elli, l'adulti di 65 anni è sopra è i zitelli di 4 anni è sottu sò più affettati, soprattuttu s'ellu anu prublemi di salute potenziale.

In ogni casu, circa 40% di l'Americani dicenu chì ùn anu micca pensatu à vaccinate contr'à a gripe in questa stagione, soprattuttu perchè eranu preoccupati di u poviru effettu o effetti secundari di a vacuna.

L'esperti in salute publica anu dettu chì in l'ultimi dui anni, maschere è altre misure di prevenzione di l'epidemie di COVID-19 anu largamente frenatu l'influenza è bluccatu a so trasmissione stagionale.Tuttavia, cum'è e persone tornanu à a so vita pre-epidemica, sò ancu più vulnerabili à l'infezzione.

L'annu passatu, un squadra di ricerca hà previstu chì una volta chì e misure di prutezzione persunale sò state sguassate, a situazione epidemica di i zitelli rimbalzarà significativamente.I circadori urgeu l'implementazione di un forte "pianu di vaccinazione di seguitu".

CDC stima chì, finu à avà, almenu 8.7 milioni di persone sò stati malati, 78000 sò stati hospitalizzati è 4500 sò morti durante a stagione di a gripe.

Sicondu CNN, u guvernu Biden hà prumessu di furnisce risorse è persunale per aiutà u sistema di salute lucale à affruntà l'aumentu di l'influenza, ma ùn hà micca cunsideratu di dichjarà una emergenza di salute publica.

Sicondu i dati di u CDC, trà u 2009 è u 2022, u tassu di hospitalizazione di l'influenza di l'adulti afroamericani hè quasi 80% più altu ch'è quellu di l'adulti bianchi.Tuttavia, durante a stagione di gripe 2021-2022, menu di u 43% di l'adulti afroamericani, ispanici è nativi americani sò stati vaccinati.

In una lettera à i stati, u Sicritariu di u Dipartimentu di Salute è Servizi Umani di i Stati Uniti, Xavier Bessela, hà scrittu chì u guvernu federale pò intervene per aiutà u sistema medico chì affruntà a pressione, cum'è permette à l'uspitali cù carenza di staff per gode di esenzione per aumentà. l'abilità di trattà i pazienti, o rende più probabili di trasfiriri i malati cù influenza, COVID-19 o RSV.

 

JinDun Medicalhà longu cuuperazione di ricerca scientifica è tecnulugia grafting cù università Chinese.Cù ricchi risorsi medichi di Jiangsu, hà relazioni cummerciale à longu andà cù l'India, l'Asia Sudueste, a Corea di u Sud, u Giappone è altri mercati.Fornisce ancu servizii di mercatu è di vendita in tuttu u prucessu da l'API intermediu à u pruduttu finitu.Utilizà e risorse accumulate di Yangshi Chemical in a chimica di fluoru per furnisce servizii di persunalizazione chimica speciale per i partenarii.Fornite servizii di ricerca di innovazione di prucessu è impurità à i clienti di destinazione.

JinDun Medical insiste à creà una squadra cù i sogni, fendu prudutti cun dignità, meticulosa, rigurosa, è andate in tuttu per esse un cumpagnu di fiducia è amicu di i clienti! Fornitori di solu suluzione unica, R&D persunalizata è servizii di produzzione persunalizati per intermedii farmaceutici è API, prufessiunalepruduzzione farmaceutica persunalizata(CMO) è fornitori di servizii di R&D è di produzzione farmaceutica persunalizati (CDMO).Jindun vi accumpagnarà per passà COVID-19.


Tempu di post: Dec-16-2022