• NEBANNER

Più di $ 9 billion star drug Qilu hè u primu pruduttu domesticu à esse signalatu per a produzzione.

 

1.Più di $ 9 billion star drug Qilu hè u primu pruduttu domesticu à esse signalatu per a produzzione.Qilu pharmaceutical hà ottenutu l'accettazione di CDE per l'applicazione di lista di a suluzione d'iniezione intraoculare Aflibercept presentata da a nova categuria di droga 3.3, chì hè a prima pruduzzione rapportata di droga biologica simile Aflibercept in Cina.

 

2.L'11 di maghju, l'applicazione di lista di levosalbuterol hydrochloride atomized inhalation suluzione sottumessa da Hunan Warner Pharmaceutical Co., Ltd. cù categuria di droga generica 3 hè stata accettata da CDE.Levosalbuterol hè comunmente utilizatu agonisti di u receptore β 2.Sicondu i dati di Intranet, a vendita di terminal l-salbutamol Hydrochloride Aerosol Inhalation Solution in istituzioni medichi publichi in Cina in 2021 hè stata di circa 200 milioni di yuan, cù un aumentu annu di più di 3209%.

 

3.L'iniezione di Enoxaparin sodium hà iniziatu a quinta impresa evaluata.L'avvicinamentu di a compra centralizata hà fattu i ghjucatori in u campu di l'heparina inquieta.Sicondu i dati di l'Intranet, a vendita di l'heparina terminale è di e preparazioni d'heparina di pisu moleculare pocu in l'istituzioni medichi publichi chinesi anu superatu 12 miliardi di yuan in 2021, cù un aumentu annu di 12,98%.Trà i primi 10 prudutti, l'enoxaparin sodium injection hà cuntinuatu à guidà, è a vendita di i prudutti 9 anu aumentatu significativamente.Trà i cinque imprese di integrazione di preparazione di l'Heparin API, Heprui, Jianyou shares è Changshan Pharmaceutical guidò l'ingudu di l'affari Heparin in 2021, furmendu una situazione tripartita.

 

4.A cerimonia di lanciamentu di u portu d'importazione di droga di Zhongshan è u primu batch di sdoganamentu d'importazione di droga hè stata tenuta in u portu di Zhongshan Sinotrans Wharf in a Zona di Sviluppu di Torch Zhongshan, a Pruvincia di Guangdong.U primu batch di "cefotaxime sodium" è "Zhupo powder for children" impurtatu da Guangdong Jincheng Jinsu Pharmaceutical Co., Ltd. è Hong Kong Baohetang Pharmaceutical Co., Ltd. hà cumpletu cù successu u sdoganamentu, diventendu u primu batch di droghe impurtate per esse. sbulicatu à u portu.

 

5.U 25 di maghju, Aosaikang hà tornatu l'applicazione per a cummercializazione di classi 2.2 novi droghe di dextrolanzoprazole per iniezione.Takeda pharmaceutical hà solu preparazione orale di dextrolanzolanzole.In u 2021, hà vindutu più di 50,7 miliardi di yen (circa 400 milioni di dollari americani) in u mondu.Attualmente, ùn ci hè micca importazione o appruvazioni domestica di i prudutti rilativi di sta varietà in u mercatu domesticu.

 

6.U 25 di maghju, Zhejiang Puli Pharmaceutical Co., Ltd hà sottumessu l'applicazione clinica per a classa 2.2 nova droga di granuli di cloridrato memantine.Memantine hè una varietà più venduta di droghe anti demenza per droghe di u sistema nervu.Attualmente, ci sò capsule, pasticchi è agenti liquidi orali in u mercatu, è nisun granuli sò stati appruvati per elencu o impurtazioni.Puli hè a prima impresa à dumandà l'applicazione clinica per i granuli.

 

7.U 27 di maghju, Shandong new era Pharmaceutical Co., Ltd hà sottumessu l'applicazione di lista per quattru tipi di imitazione di pasticchi di toluenesulfonate di etoxaban.Attualmente, ùn ci hè micca una droga generica domestica di stu pruduttu in u mercatu.Hainan Xiansheng Pharmaceutical Co., Ltd., Nanjing Zhengda Tianqing Pharmaceutical Co., Ltd. è Nanjing Hailing Pharmaceutical Co., Ltd. di Yangzijiang Pharmaceutical Group anu sottumessu per a produzzione, chì sò in rivisione è appruvazioni, è a disputa nantu à u primu genericu. a droga diventa sempre più feroce.Edoxaban hè un fattore selettivu inibitore Xa sviluppatu da u primu Sankyo.Hè statu appruvatu prima per u tromboembolismu venoso in u Giappone in u 2011, è dopu una quantità di novi indicazioni sò stati appruvati.In u 2021, a vendita globale hà righjuntu 189,4 miliardi di yen (circa 1,5 miliardi di dollari americani).

 

JinDun Medicalhà longu cuuperazione di ricerca scientifica è tecnulugia grafting cù università Chinese.Cù ricchi risorsi medichi di Jiangsu, hà relazioni cummerciale à longu andà cù l'India, l'Asia Sudueste, a Corea di u Sud, u Giappone è altri mercati.Fornisce ancu servizii di mercatu è di vendita in tuttu u prucessu da l'API intermediu à u pruduttu finitu.Utilizà e risorse accumulate di JinDun Chemical in a chimica di fluoru per furnisceservizii speciali di persunalizazione chimicaper i partenarii.Fornite servizii di ricerca di innovazione di prucessu è impurità à i clienti di destinazione.

图片.webp (1)


Tempu di Postu: Nov-07-2022