• NEBANNER

Shanghai hà lanciatu i medicini tradiziunali di patenti chinesi è i preparati simplici è a terapia senza droga per aiutà a ghjente à luttà contra l'influenza di primavera

 

1.Shanghai hà lanciatu i medicini tradiziunali di patenti cinesi è i preparazioni simplici è a terapia senza droga per aiutà a ghjente à luttà contra a gripe di primavera.

L'Amministrazione Municipale di Shanghai di Medicina Tradizionale Cinese hà divulgatu u 5 chì a Base Naziunale per a Prevenzione è u Controlu di e Malattie Epidemiche di Medicina Cinese (Shanghai) hà pigliatu a guida in a formulazione di u Pianu di Prevenzione è Controlu di Medicina Cinese per a Influenza di Primavera 2023 in Shanghai (Prova) (in seguitu chjamatu u pianu), hà prupostu l'intelligenza di a medicina cinese nantu à l'influenza, hà formulatu prescrizioni di medicina cinese per adulti è zitelli basati nantu à a differenziazione di u sindromu, è hà lanciatu parechji medicini tradiziunali di patenti chinesi è preparati simplici è terapie senza droghe per a prevenzione è u cuntrollu di l'influenza. .

In l'invernu è a primavera, u clima hè cálido è friddu, a diffarenza di temperatura trà u ghjornu è a notte hè fluttuante, è e malatie infettive staggione sò entrate in una alta incidenza è epidemia.Ricertamenti, u numeru di pazienti cù influenza A è altre malatie ricevuti da i grandi ospedali in Shanghai hè aumentatu.U pianu hà u scopu di dà un ghjocu cumpletu à e caratteristiche è i vantaghji di a medicina tradiziunale cinese in a prevenzione è u trattamentu di l'influenza.

Zhang Wei, unu di l'autori di u pianu, u diputatu capu di u Gruppu d'Esperti COVID-19 per u Trattamentu di Medicina Tradizionale Cinese è u direttore di u Dipartimentu di Malattie Pulmonari di l'Hospital Shuguang, crede chì u sviluppu di l'influenza (influenza) hè soprattuttu stessu. limità.Certi zitelli debuli è anziani cù e malatie sottostanti ponu causà altre cumplicazioni per e malatie esogeni, chì hè u focu di a prevenzione è u trattamentu di a medicina tradiziunale cinese è a medicina occidentale.Ellu disse à i ghjurnalisti chì a medicina tradiziunale cinese crede chì l'influenza appartene à a categuria attuale di u friddu.Sicondu a cunniscenza tradiziunale, u diagnosticu è u trattamentu sò basati principarmenti nantu à u sistema di differenziazione di u sindromu è i metudi di trattamentu di i sei meridiani, a differenziazione di u sindromu di Weiqi è Yingxue, è u sistema di differenziazione di u sindromu è u metudu di trattamentu di i trè jiao, è l'attenzione. hè pagatu à l'applicazione cumminata di rinfurzà è eliminà i fatturi patogeni per tappe è tappe.

"L'influenza hè principalmente autolimitante è pò esse guarita in pocu tempu dopu u trattamentu sintomaticu generale è l'intervenzione TCM".Zhang Wei hà rimarcatu chì, in più di i medicini tradiziunali di patenti chinesi è di i preparati simplici cunsigliati in u schema, i principali ospedali di TCM in Shanghai anu una ricca sperienza in u diagnosticu è u trattamentu di l'influenza, è ancu una seria di preparazione di l'ospitale è prescriptions.

Hè infurmatu chì a trasmissione recente hè principalmente H1N1.Comparatu cù u friddu cumuni, hè assai infizziosa, hà un gradu più altu di frebba è dura più longu, hà sintomi sistemichi più evidenti, è hà un cursu più longu di a malatia.

Xue Zheng, l'autore di u Prugramma di i zitelli è u direttore di u Dipartimentu di Pediatria di l'Hospital Municipal di Shanghai di Medicina Tradizionale Cinese, crede chì i zitelli di menu di 5 anni sò suscettibili à l'influenza.I zitelli sò suscettibili à l'influenza è anu sintomi severi per via di i so pulmoni delicati.A medicina tradiziunale cinese ghjoca un rolu assai bonu in a prevenzione è u trattamentu di l'influenza in i zitelli, in particulare in u trattamentu di l'influenza A, chì pò inibisce a diffusione è a prufundità di u virus, migliurà rapidamente i sintomi, è hà un largu spettru.Pediatria in i principali ospedali cinesi è occidentali anu ancu preparati di l'ospitali maturi largamente usati in clinica.

U pianu hà formulatu l'accordu di prescription di medicina tradiziunale cinese è e medicine tradiziunali di patente cinese è preparazioni simplici per u trattamentu di l'influenza di i zitelli, è ancu prupostu una seria di metudi di trattamentu esternu simplice è pocu prezzu di a medicina tradiziunale cinese.I genitori ponu realizà l'intervenzione di a medicina tradiziunale cinese per mezu di metudi di trattamentu esterni cum'è dietoterapia, massaggi, punti di l'orechja, applicazione è terapia di colgante d'incensu per aiutà i zitelli à migliurà i sintomi più rapidamente è ricuperà a salute u più prestu pussibule.

 src=http___ss2.meipian.me_users_40331628_7415fc22e095485c9477de7f6f31242f.jpg_meipian-raw_bucket_ivwen_key_dXNlcnMvNDAzMzE2MjlWZkNjMvNDAzMzE2MjlWZkZkzMjQ1MjgWZkzNjQ1 TdmNmYzMTI0MmYuanBn_sign_14377f434be40c5bb73ac7c24c.webp

 

 

2.I ricercatori scientifichi anu truvatu una seria di ingredienti attivi anti-hepatoma da a pianta medicinale Artemisia annua.

L'Istitutu Kunming di Botanica, l'Accademia Cinese di Scienze, hà annunziatu u 21 chì a squadra di ricerca di Chen Jijun avia trovu una seria di novi dimeri di sesquiterpene cù attività anti-cancro di fegatu da a pianta medicinale Artemisia scoparia.I risultati di ricerca pertinenti sò stati publicati recentemente in a rivista di trasmissione di signali è terapia mirata, famosa in u mondu internaziunale.

U cancru di fegatu hè un tumore malignu chì minaccia seriamente a salute umana.Ogni annu, u numeru di novi casi di cancru di fegato in u mondu supera 840000, è u numeru di morti causati da u cancru di fegato righjunghji 780000, mentre chì circa 50% di i novi casi sò in Cina.Attualmente, ci sò quattru inibitori di tirosina chinasi, sorafenib, regafinil, lovatinib è cabotinib, un antagonista di u receptore 2 di u fattore di crescita endoteliale vascular, ramolumab, è dui inibitori PD-1, navumab è pamuzumab, chì sò usati in u trattamentu clinicu di u cancro di fegatu. , ma u tipu strutturale hè relativamente simplice è faciule di pruduce resistenza à a droga.

Nta l'ultimi anni, a squadra di ricerca di Chen Jijun hè stata impegnata à a ricerca di cumposti di piombo anti-hepatoma è droghe innovatori cù una struttura unica è un novu mecanismu d'azzione da e piante d'Artemisia, è hà stabilitu successu un metudu di separazione chì combina u ricunniscenza direzionale di dimeri di sesquiterpene in Artemisia. piante cù u seguimentu di l'attività anti-hepatoma.Stu studiu hà truvatu per a prima volta chì l'estrattu di Artemisia annua hà una forte attività inhibitoria nantu à trè cellule di hepatoma, è per a prima volta, 36 dimeri di sesquiterpene novi di 9 tippi strutturali - Artemisia annua A1-A3, B1-B2, C1-C4. , D, E, F1-F15, G1-G8, H è I sò stati isolati da a parte attiva di Artemisia annua.

Ulteriori studii anu dimustratu chì trà i 36 dimers di sesquiterpene rumanzi, l'attività di l'artemisinin G5 è G7 era u megliu, chì era equivalente à u sorafenib di droga anti-hepatoma di prima linea;Inoltre, l'artemisinin G7 miridiunali hà dimustratu megliu selettività è sicurità chì sorafenib per THLE-2 in i celi di fegatu normale;À u listessu tempu, l'artemisinin G7 meridionale pò ancu inibisce a proliferazione di e cellule HepG2 inibendu l'invasione è a migrazione di e cellule di l'hepatoma, inducendu l'apoptosi è bluccà u ciculu di cellula G2 / M.

Stu studiu hà revelatu per a prima volta una seria di dimeri di sesquiterpene cù un scheletru novu è una struttura diversa in Artemisia annua, arricchitu i tipi strutturali di dimeri di sesquiterpene in i pianti di Artemisia, è furnia una varietà di molécules candidate è basi farmacologichi impurtanti per a ricerca di novi anti. - droghe per l'hepatoma.

A data, a squadra di ricerca di Chen Jijun hà isolatu è identificatu 122 novi dimeri sesquiterpenoidi cù attività anti-hepatoma da Artemisia australis, Artemisia sinica, Artemisia medinalis, Artemisia cowtail è Artemisia mongolica, chì rapprisentanu u 52% di u numeru tutale di 234 dimers sesquiterpenoidi signalati da i dimeri sesquiterpenoidi. Artemisia piante in u mondu.

u=1999229503,2857859641&fm=253&fmt=auto&app=138&f=JPEG.webp

 

JinDun Medicalhà longu cuuperazione di ricerca scientifica è tecnulugia grafting cù università Chinese.Cù ricchi risorsi medichi di Jiangsu, hà relazioni cummerciale à longu andà cù l'India, l'Asia Sudueste, a Corea di u Sud, u Giappone è altri mercati.Fornisce ancu servizii di mercatu è di vendita in tuttu u prucessu da l'API intermediu à u pruduttu finitu.Utilizà e risorse accumulate di Yangshi Chemical in a chimica di fluoru per furnisce servizii di persunalizazione chimica speciale per i partenarii.Fornite servizii di ricerca di innovazione di prucessu è impurità à i clienti di destinazione.

JinDun Medical insiste à creà una squadra cù i sogni, fendu prudutti cun dignità, meticulosa, rigurosa, è andate in tuttu per esse un cumpagnu di fiducia è amicu di i clienti! Fornitori di solu suluzione unica, R&D persunalizata è servizii di produzzione persunalizati per intermedii farmaceutici è API, prufessiunalepruduzzione farmaceutica persunalizata(CMO) è fornitori di servizii di R&D è di produzzione farmaceutica persunalizati (CDMO).


Tempu di Postu: Mar-30-2023