• NEBANNER

Saudi Aramco investe assai in prughjetti petrochimici in Cina

 

1.Saudi Aramco investe assai in prughjetti petrochemical in Cina

Saudi Aramco, u più grande pruduttore di petroliu di u mondu, hà aumentatu u so investimentu in Cina: hà investitu in Rongsheng Petrochemical, una sucietà privata di raffinazione è chimica di primura in Cina, è hà investitu in a custruzzione di un prughjettu di raffineria à grande scala. in Panjin, chì riflette pienamente a fiducia di Saudi Aramco in u sviluppu di l'industria petrochimica di China.

U 27 di marzu, Saudi Aramco hà annunziatu chì avia firmatu un accordu per acquistà una participazione di 10% in Rongsheng Petrochemical per US $ 3.6 billion (circa 24.6 billion yuan).Hè da nutà chì Saudi Aramco hà investitu in Rongsheng Petrochemical à una prima di quasi 90%.

Hè capitu chì Rongsheng Petrochemical è Saudi Aramco cooperaranu in l'acquistu di petroliu crudu, l'approvvigionamentu di materia prima, a vendita di chimichi, a vendita di prudutti chimichi raffinati, u almacenamentu di petroliu crudu è a spartera di tecnulugia.

Sicondu l'accordu, Saudi Aramco furnisce 480 000 barili per ghjornu di oliu crudu à Zhejiang Petrochemical Co., Ltd. ("Zhejiang Petrochemical"), una filiale di Rongsheng Petrochemical, per un periodu di 20 anni.

Saudi Aramco è Rongsheng Petrochemical sò upstream è downstream unu di l'altru in a catena industriale.Cum'è una di e più grandi cumpagnie energetiche è chimiche integrate di u mondu, Saudi Aramco hè principalmente impegnata in l'esplorazione, u sviluppu, a produzzione, a raffinazione, u trasportu è a vendita di petroliu.Dati mostranu chì in 2022, a pruduzzione di oliu crudu Saudi serà 10,5239 milioni di barili per ghjornu, cuntendu 14,12% di a pruduzzione di oliu crudu in u mondu, è a pruduzzione di oliu crudu Saudi Aramco cuntarà più di 99% di a pruduzzione di oliu crudu Saudi.Rongsheng Petrochemical hè principalmente impegnata in a ricerca è u sviluppu, a pruduzzione è a vendita di diversi prudutti di l'oliu, chimichi è prudutti di poliester.Attualmente, a cumpagnia opera u più grande raffineria di monomeru di u mondu Zhejiang Petrochemical 40 milioni di tunnellate / annu di raffinazione è integrazione chimica di u prugettu, è hà a più grande capacità di produzzione di l'acidu tereftalico purificatu (PTA), paraxylene (PX) è altri chimichi.A materia prima principale di Rongsheng Petrochemical hè u oliu crudu pruduciutu da Saudi Aramco.

Mohammad Qahtani, vicepresidentu esecutivu di l'affari downstream di Saudi Aramco, hà dettu chì sta transazzione dimostra l'investimentu longu di a cumpagnia in Cina è a fiducia in i fundamenti di l'industria petrochimica di a China, è ancu prumesse di furnisce Zhejiang Petrochemical, unu di i raffinatori più impurtanti di a China. fornitura di petroliu crudu.

Solu u ghjornu prima, u 26 di marzu, Saudi Aramco hà ancu annunziatu a creazione di una cumpagnia di joint venture in Panjin City, a pruvincia di Liaoning, u mo paese, è a custruzzione di un cumplessu di raffinamentu è chimicu à grande scala.

Hè capitu chì Saudi Aramco, inseme cù u Gruppu di l'Industrie di u Nordu è u Gruppu Industriale Panjin Xincheng, custruiscenu una unità di raffinazione è integrazione chimica à grande scala in u Nordeste di a Cina è stabiliscerà una cumpagnia di joint venture chjamata Huajin Aramco Petrochemical Co., Ltd. I trè partiti. tene u 30% di l'azzioni.%, 51% è 19%.A joint venture custruirà una raffineria cù una capacità di trasfurmazioni di 300.000 barili per ghjornu, una pianta chimica cù una capacità di 1,65 milioni di tunnellate à l'annu di etilene è 2 milioni di tunnellate per annu di PX.U prughjettu principia a custruzzione in u secondu trimestre di questu annu è hè previstu chì sia cumplettamente operativu in 2026.

Mohammad Qahtani hà dettu: "Stu prughjettu impurtante sustenerà a crescente dumanda di carburanti è chimichi di a Cina.Questu hè à tempu una tappa impurtante in a nostra strategia di espansione cuntinuva à a valle in Cina è fora, è face parte di a crescente dumanda di petrochimica in u mondu.forza motrice impurtante ".

U 26 di marzu, Saudi Aramco hà ancu firmatu un memorandum di cooperazione cù u Guvernu Populare di a Pruvincia di Guangdong.U memorandum prupone un quadru di cuuperazione per spiegà opportunità d'investimentu in diversi settori, cumpresa l'energia.

Amin Nasser, presidente è CEO di Saudi Aramco, hà dettu chì Saudi Aramco è Guangdong anu un vastu spaziu di cooperazione in u campu petrochimicu, novi materiali è industrie strategiche emergenti, è sò disposti à rinfurzà a cooperazione in petrochimica, energia di l'idrogenu, energia ammoniaca è altri campi. sustene u sviluppu di Guangdong Una industria petrochimica muderna è più sustinevule per ottene u benefiziu mutuale è win-win trà Saudi Aramco, Cina è Guangdong.

a529028a59dda286bae74560c8099a32

2.Dusty outlook per u mercatu olefine US

Dopu un iniziu turbulente à u 2023, l'oversupply cuntinueghja à duminà i mercati americani di etilene, propilene è butadiene.In u futuru, i participanti di u mercatu di l'olefine di i Stati Uniti anu dettu chì a crescente incertezza in u mercatu avia annebbiatu a prospettiva.

A catena di valore di l'olefine di i Stati Uniti hè in un statu di disagio mentre l'ecunumia rallenta, l'aumentu di i tassi d'interessu è e pressioni inflazionistiche sguassate a dumanda di plastica durabile.Questu cuntinueghja a tendenza in Q4 2022. Questa incertezza generale hè riflessa in i prezzi spot di i Stati Uniti per l'etilene, u propilenu è u butadiene in principiu di 2023, chì sò calati in tutti i mercati cumparatu cù u listessu periodu in 2022, riflettendu i fundamenti debbuli di a dumanda.Sicondu i dati di S&P Global Commodity Watch, à a mità di ferraghju, u prezzu spot di l'etilene in i Stati Uniti era di 29,25 centesimi / lb (FOB US Golfu di Messicu), in crescita di 3% da ghjennaghju, ma in calata di 42% da ferraghju 2022.

Sicondu i participanti di u mercatu in i Stati Uniti, e cundizioni di pruduzzione è i chjusi di e piante imprevisu anu disturbatu i fundamenti di u mercatu, attivando un equilibriu inestabile trà a riduzzione di l'offerta è a dumanda lenta in certi industrii.Questa dinamica era particularmente evidenti in u mercatu di propilenu di i Stati Uniti, induve duie di e trè piante di deidrogenazione di propanu (PDH) in i Stati Uniti sò stati chjusi senza pianificazione in ferraghju.I prezzi spot di i Stati Uniti per u propilene di qualità polimeru anu aumentatu 23% in u mese à 50,25 centesimi / lb ex-quad, u Golfu di u Messicu, sustinutu da pruvisti più stretti.L'incertezza ùn hè micca unicu in i Stati Uniti, cù i squilibri in i fundamenti di l'offerta è di a dumanda chì facenu ancu una ombra nantu à i mercati di l'olefine europei è asiatichi in principiu di 2023. I participanti di u mercatu di i Stati Uniti aspettanu cambiamenti maiò in i fundamenti globale per cambià u pessimisimu attuale.

Ancu cusì, e cumpagnie americane anu più ragiuni per esse ottimistiche cà i so pari d'oltremare quandu si tratta di pressioni upstream, postu chì l'etanu è u propanu, i principali materie prime per a produzzione di olefine in i Stati Uniti, anu sempre dimustratu una competitività di i costi più grande di a nafta.A nafta hè a materia prima di l'olefina in Asia è in Europa.L'imprese asiatiche anu evidenziatu l'impurtanza di u vantaghju di a materia prima di i Stati Uniti in i flussi di cummerciu mundiali di olefine, dendu à i venditori americani una flessibilità più grande in l'esportazione.

In più di e pressioni macroeconomiche è inflazionistiche, a debbuli dumanda di i cumpratori in u mercatu di polimeru downstream hà ancu annebbiatu u sentimentu di u mercatu di l'olefine di i Stati Uniti, aggravando l'oversupply di olefine.Siccomu a capacità di polimeru glubale cuntinueghja à cresce, l'oversupply serà un prublema à longu andà per e cumpagnie americane.

Inoltre, e cundizioni climatichi estremi anu ancu pusatu pressione nantu à i pruduttori americani, cù un brevi fretu à a fini di dicembre è l'attività di tornatu in u Houston Shipping Channel in ghjennaghju chì affettanu l'installazione di olefine è a pruduzzione downstream longu a costa di u Golfu di i Stati Uniti.In una regione chì hè stata battuta da l'uragani per anni, un tali avvenimentu pò aumentà l'incertezza di u mercatu è disturbà a liquidità è l'infrastruttura di u mercatu.Mentre chì tali avvenimenti ponu avè un impattu immediatu limitatu nantu à i prezzi, i prezzi di l'energia ponu spuntà in seguitu, strincendu i margini è allargate a distanza trà l'aspettattivi di prezzi trà i cumpratori è i venditori in tutta l'industria.Data a prospettiva incerta per u restu di u 2023 è oltre, i participanti di u mercatu furnianu una valutazione conceptuale crescente di a dinamica di u mercatu avanti.L'eccessiva offerta glubale puderia aggravà a illiquidità postu chì a dumanda di i cumpratori hè prevista per esse debule à pocu pressu.

Attualmente, American Enterprise Products Partners cunsidereghja un novu cracker à vapore di 2 milioni di tonnellate / annu in Texas, mentre chì Energy Transfer pensa à custruisce una pianta di 2,4 milioni di tonnellate / annu chì utilizerà un cataliticu fluidizatu. .Nisuna cumpagnia hà fattu una decisione finale d'investimentu nantu à i prughjetti.I dirigenti di trasferimentu di energia anu dettu chì i clienti potenziali anu ritenutu in l'ultimi mesi per via di preoccupazioni ecunomiche.

Inoltre, una pianta PDH di 750 000 tonnellate / annu in costruzione da Enterprise Products Partnership in Texas hè prevista per inizià a produzzione in u sicondu trimestre di u 2023, aumentendu a capacità PDH in i Stati Uniti à 3 milioni di tunnellate / annu.A cumpagnia pensa à espansione a so capacità d'esportazione di etilene di 1 milione di tonnellate / annu per 50% in a seconda mità di u 2023 è un altru 50% per 2025. Questu spingerà più etilene americanu in u mercatu globale.

5d225608a1c74b55865ef281337a2be8

JIN DUN CHIMICAhà custruitu una basa speciale di fabricazione di monomeri acrilichi (meth) in a pruvincia di ZHEJIANG.Questu assicura l'approvvigionamentu stabile di HEMA, HPMA, HEA, HPA, GMA cù una qualità d'altu livellu.I nostri monomeri acrilichi speciali sò largamente usati per resine acriliche termoindurenti, polimeri di emulsione reticulati, adesivu anaerobicu acrilati, adesivu di acrilati di dui cumpunenti, adesivi di acrilati solventi, adesivi di emulsioni di acrilati, agenti di finitura di carta è pittura di resine acriliche in adesivo. è monomeri è derivati ​​acrilichi speciali (meth) .Cum'è i monomeri di acrilati fluorurati, pò esse largamente utilizatu in l'agenti di leveling di rivestimentu, pitture, inchiostri, resine fotosensibili, materiali ottici, trattamentu di fibre, modificatori per u campu di plastica o gomma.Vulemu esse u primu fornitore in u campu dimonomeri speciali di acrilati, per sparte a nostra ricca sperienza cù prudutti di qualità megliu è serviziu prufessiunale.


Tempu di Postu: Mar-30-2023