• NEBANNER

Aumentà u prezzu di i materiali legati à l'epidemie, cù un aumentu massimu di più di 600%!Investigazione stretta!

 

1.Hunan, Jiangxi, Guangdong, Hong Kong è Macao esploranu una nova strada per u sviluppu di alta qualità di a medicina tradiziunale cinese

 

U 18, a cerimonia di inaugurazione di u Hunan Jiangxi Guangdong Hong Kong Macao Macao TCM Whole Industry Chain Collaborative Development Alliance (in seguitu chjamata "Alleanza") hè stata in l'Università di Hunan di Medicina Tradizionale Cinese.

U 16 di nuvembre di questu annu, cù u sustegnu di u Cumitatu Naziunale CPPCC, l'Amministrazione Statale di Medicina Tradizionale Cinese, e Pruvince CPPCC Hunan, Jiangxi è Guangdong è dipartimenti pertinenti in Hong Kong è Macao, l'Alianza hè stata ufficialmente stabilita.

À a cerimonia di inaugurazione, Liu Liang, u presidente di l'Alleanza è un accademicu di u Membru CAE, inseme cù i principali capi di Hong Kong, Macao, Taiwan, Cumitatu Cinese d'oltremare è Affari Esteri di u Cumitatu Pruvinciali di CPPCC Hunan, u Pruvinciale. Amministrazione di Medicina Tradizionale Cinese, Università di Hunan di Medicina Tradizionale Cinese è altre unità, hà svelatu a placca per u Segretariatu di l'Alianza, è hà premiatu a placca per u Centru di Cooperazione di Medicina Cinese di l'Alleanza, u Centru di Cooperazione per l'Innuvazione di Scienza è Tecnulugia di Medicina Cinese, u Centru di Cooperazione di Industrializazione di Medicina Cinese. , è u Centru di Cooperazione di Cummerciu di Medicina Cinese.

U stabilimentu di i quattru centri marca u primu passu in a custruzzione di tutta a catena industriale di "scienza, agricultura, industria, cummerciu è medicina" promossa da l'Alianza, è u funziunamentu sustanziali.I quattru centri utilizanu a scienza è a tecnulugia per deconstruisce a medicina tradiziunale cinese, scopre in profondità a tecnulugia core di a medicina tradiziunale cinese, espansione u upstream, radiate downstream, formanu un ciclu chjusu, migliurà a qualità è l'efficienza, dà u ghjocu pienu à u massimu potenziale di i ligami upstream è downstream di e trè pruvince è duie regioni, veramente rializà a catena, u supplementu di a catena è u rinfurzamentu di a catena, è assicuranu un saltu qualitatiu in u sviluppu coordinatu di a catena industriale regiunale.

 

2.Raise u prezzu di i materiali cunnessi à l'epidemie, cù un aumentu massimu di più di 600%!Investigazione stretta!

 

In vista di e recenti fluttuazioni anormali di u prezzu in u mercatu di i materiali cunnessi à l'epidemie, l'Uffiziu di Supervisione è Amministrazione di u Mercatu Pruvinciale di Zhejiang hà rinfurzatu a supervisione è l'applicazione di u prezzu di droghe mediche relative à l'epidemie, reagenti di prova di antigene è articuli protettivi, realizati in linea è offline. ispezioni, cuncintrati à truvà è caccià indizi illegale à offri u prezzu, è investigatu è trattatu strettu è rapidamente secondu a lege, è annuncia i primi nove casi tipici di offerta up u prezzu di materiali cunnessi epidemie à a sera di u 16.

L'8 dicembre, u persunale di l'applicazione di a lege di l'Uffiziu di Supervisione di u Mercatu di u Distrettu di Nanxun in Huzhou City, Pruvincia di Zhejiang, hà truvatu chì una clinica di medicina tradiziunale è occidentale integrata hà caricatu un video nantu à a piattaforma Tiktok, sparghjendu l'infurmazioni chì u prezzu di e droghe epidemiche cum'è Lianhua. Qingwen era per alzà significativamente.In u stessu ghjornu, l'ispezione in situ hà truvatu chì hà publicatu un avvisu in l'area di serviziu di diagnostica è trattamentu, dicendu chì "a causa di l'inventariu limitatu è a difficultà à cumprà, u prezzu di quattru droghe epidemie, Lianhua Qingwen, Shuanghuanglian Oral Liquid. , WeiC Yinqiao Tablets è Banlangen Granules, aumenteranu da dicembre 10″.

A persona pertinenti incaricata di l'Uffiziu di Supervisione di u Mercatu di u Distrettu di Nanxun hà dettu chì a clinica hà utilizatu Tiktok è pubblicà avvisi in l'area di serviziu di diagnosi è trattamentu per sparghje l'infurmazioni nantu à l'aumentu di u prezzu, attrae i cunsumatori à vene à cumprà, cresce ancu l'aspettattivi di u prezzu, chì si sospetta chì custituiscenu un attu illegale di aumentà i prezzi.L'Uffiziu di Supervisione di u Mercatu di u Distrettu di Nanxun hà presentatu una investigazione u 9 di dicembre è hà da piglià una decisione nantu à a punizione amministrativa in un futuru vicinu.

122222222.webp

 

3. A terza dosa di vaccina COVID-19 in Giappone cuntene 67.4% di a pupulazione tutale

 

L'ultimi dati publicati da u guvernu giapponese u 19 anu dimustratu chì u numeru di persone chì anu cumpletu a terza dosa di vaccina COVID-19 in Giappone era 84911922, chì rapprisenta u 67,4% di a pupulazione tutale.

I dati mostranu chì u numeru di persone chì anu cumpletu a prima dosa di vaccina COVID-19 in Giappone conta per 81,4% di a pupulazione tutale di u paese;U nùmeru di persone chì anu cumpletu a seconda vaccinazione rapprisentanu u 80,4% di a pupulazione tutale.Hè informatu chì u Giappone hà cuminciatu à vaccinà a vacuna COVID-19 contr'à a varietà variante di Omikjon in settembre di questu annu, destinatu à e persone di 12 anni è più chì anu ricevutu almenu duie dosi di vaccina.Sicondu i dati, 37582513 persone sò state vaccinate cù a vacuna COVID-19 contr'à a varietà varianti di Omikjon, cuntendu u 29,8% di a pupulazione tutale di u paese.

Sicondu a TV di l'Associazione Giapponese di Radiodiffusione hà riportatu u 18, per via di l'espansione di l'infezione da COVID-19, a dumanda di febbre è analgesici hè in crescita, è alcune istituzioni mediche è farmacie in Giappone ùn mancanu di febbre è analgésiques.In questu sensu, u Ministeru di a Salute, u Travagliu è u Benessere di u Giappone hà apertu finestre speciali per l'uspitali chì ricevenu pazienti cù COVID-19 è e farmacie chì furniscenu droghe di prescrizione per aiutà l'istituzioni pertinenti à cumprà droghe da i fornitori cù riserve sufficienti.Inoltre, u Ministeru di a Salute, u Travagliu è u Benessere hà ancu affidatu à l'imprese all'ingrossu di droghe per dà priorità à e farmacie più chjuche.

Sicondu e statistiche di u Ministeru di Salute, Travagliu è Benessere di u Giappone, 70921 novi casi cunfirmati sò stati cunfirmati in Giappone u 19, cù un totale di 27187394 casi cunfirmati;Ci era 180 novi morti, è u numeru cumulativu di morti superava 53499. Ci era 7949 casi cunfirmati in Tokyo in u stessu ghjornu, è i novi casi in un ghjornu anu superatu u listessu periodu di a settimana precedente per 14 ghjorni consecutivi.

 

aa64034f78f0f73634c532fea06fd412eac413df.webp

 

JinDun Medicalhà longu cuuperazione di ricerca scientifica è tecnulugia grafting cù università Chinese.Cù ricchi risorsi medichi di Jiangsu, hà relazioni cummerciale à longu andà cù l'India, l'Asia Sudueste, a Corea di u Sud, u Giappone è altri mercati.Fornisce ancu servizii di mercatu è di vendita in tuttu u prucessu da l'API intermediu à u pruduttu finitu.Utilizà e risorse accumulate di Yangshi Chemical in a chimica di fluoru per furnisce servizii di persunalizazione chimica speciale per i partenarii.Fornite servizii di ricerca di innovazione di prucessu è impurità à i clienti di destinazione.

JinDun Medical insiste à creà una squadra cù i sogni, fendu prudutti cun dignità, meticulosa, rigurosa, è andate in tuttu per esse un cumpagnu di fiducia è amicu di i clienti! Fornitori di solu suluzione unica, R&D persunalizata è servizii di produzzione persunalizati per intermedii farmaceutici è API, prufessiunalepruduzzione farmaceutica persunalizata(CMO) è fornitori di servizii di R&D è di produzzione farmaceutica persunalizati (CDMO).Jindun vi accumpagnarà per passà COVID-19.


Tempu di Postu: Dec-23-2022