• NEBANNER

Decine di materie prime chimiche i prezzi di "flash collapse" tagliate à a mità, è u mondu hè cascatu in una "senza di ordine".U mercatu chimicu pò ancu esse salvatu?

 

Ricertamenti, l'industria domestica di diossidu di titaniu hà sperimentatu a quarta volta di aumenti di prezzi cullettivi durante l'annu.Tuttavia, per via di a sottoutilizazione di l'immubiliare downstream è di l'altri industrii è l'impattu di a dumanda in calata, u prezzu di u diossidu di titaniu hè sempre cascatu di più di 20% in paragunà cù u prezzu di 20 000 yuan per tonna à u principiu di l'annu.L'altu hè cascatu da circa 30%.

 

1. U prezzu di più di 60 tippi di prudutti chimichi hè cascatu, è tutta a catena di l'industria di i rivestimenti "collapsed"

 

Fighjendu à u mercatu chimicu in 2022, pò esse qualificatu cum'è desolate, è e lettere d'aumentu di prezzu spargugliatu ùn anu micca cambiatu a situazione tragica di ordini debbuli è persu sustegnu in u mercatu chimicu.

In cunfrontu cù e citazioni à l'iniziu di u 2022, i prezzi di più di 60 prudutti chimichi sò caduti, trà i quali i prezzi di BDO sò cascati da 64,25%, i prezzi di DMF è propilene glycol sò cascati di più di 50%, i prezzi di tonnellate di spandex, TGIC, PA66 è altri prudutti sò cascati da più di 10 000 yuan.

Inoltre, in a catena di l'industria di i rivestimenti, i solventi upstream, l'additivi, i pigmenti è i fillers, i sustanzi filmati è altre catene di l'industria di a materia prima anu ancu sperimentatu cali di prezzu.

In termini di solventi organici, u prezzu dipropilenglicolcadutu da 8.150 yuan / ton, una goccia di più di 50%.U prezzu di dimethyl carbonate hè cascatu da 3.150 yuan / ton, una gota di 35%.I prezzi di tonnellate di ethylene glycol butyl etere, propylene glycol methyl ether, butanone, acetate d'etil, è butyl acetate tutti sò cascati da più di 1000 yuan, o circa 20%.

U prezzu di a resina epossidica liquida in a catena di l'industria di a resina hè cascata da 9 000 yuan / ton, o 34,75%;u prezzu di resina epossidica solidu hè cascatu da 7 000 yuan / ton, o 31,11%;u prezzu di epichlorhydrin hè cascatu da 7.800 yuan / ton, o 48,60%;U prezzu di bisphenol A hè cascatu da 6 050 yuan / ton, una gota di 33,43%;u prezzu di a resina di poliester indoor in upstream di rivestimenti in polvere hè cascatu da 2800 yuan / ton, una goccia di 21,88%;u prezzu di a resina di poliester outdoor hè cascatu da 1.800 yuan / ton, una goccia di 13,04%;novu U prezzu di pentylene glycol hè cascatu da 5.700 yuan / ton, una gota di 38%.

U prezzu di l'acidu acrilicu in a catena di l'industria di l'emulsione hè cascatu da 5.400 yuan / ton, una gota di 45,38%;u prezzu di l'acrilatu di butile hè cascatu da 3,225 yuan / ton, una gota di 27,33%;u prezzu di MMA hè cascatu da 1,500 yuan / ton, una gota di 12,55%.

In quantu à i pigmenti, u prezzu di diossidu di titaniu hè cascatu da 4.833 yuan / ton, una gota di 23,31%;u prezzu di l'additivi TGIC hè cascatu da 22 000 yuan / ton, o una goccia di 44%.

 1

 

In cunfrontu cù u 2021, quandu l'industria di i rivestimenti hà aumentatu i rivenuti ma ùn hà micca aumentatu i profitti, è e cumpagnie di materie prime anu fattu assai soldi, a situazione di u mercatu in 2022 hè fora di l'imaginazione di tutti.Certi pirsuni si battennu duramente, certi sceglienu di stenderà, è certi sceglienu di sminticà… … Qualunque sia a scelta chì fate, u mercatu ùn si dispiacerà per ogni persona in carica di a cumpagnia.

 

Attualmente, hè principalmente u mercatu downstream chì determina i fluttuazioni di u prezzu.À u principiu di l'annu, parechje industrii chjude u travagliu è a produzzione, i chjusi di u trasportu di a mità di l'annu facianu difficiuli di cumprà è vende, è à a fine di l'annu, u "Golden September and Silver October" mancava l'appuntamenti.Parechje catene industriali downstream eranu in vacanze per 100 ghjorni, chjusu per una mità d'annu, chjusu, è falliu.Resine, emulsioni, diossidu di titaniu, pigmenti è fillers, aiuti di solventi è altri prudutti di a catena industriale anu affruntatu una forte calata di ordini è anu avutu à cutà i prezzi per piglià u mercatu.

 

2. Ùn più paisaghji ?Parechje tippi di materia prima cascanu!Basta à piglià una vacanza!

 

Da a perspettiva di tuttu u mercatu chimicu, 2022 pò esse dichjaratu solu per sopravvivenza.L'aumentu in u 2021 è l'indifferenza in u 2022 seranu difficiuli di sustene senza uni pochi di "pillole per salvà u core"!

Sicondu u surviglianza di dati Guanghua, da ghjennaghju à u 15 di nuvembre di u 2022, trà i 67 chimichi monitorati, 38 anu vistu taglii di prezzu, cuntendu 56,72%.Frà elli, quant'è 13 tipi di sustanzi chimichi sò cascati di più di 30%, è ci sò parechji prudutti populari cum'è l'acidu acìticu, l'acidu sulfuric, a resina epossidica è u bisfenol A.

A ghjudicà da a situazione di u mercatu, tuttu u mercatu chimicu hè veramente relativamente lento, chì hè inseparabile da a recessione ecunomica glubale di questu annu.Pigliate BDO, chì hè statu un grande successu l'annu passatu, per esempiu.Attualmente, u ciculu di l'ajustamentu di u trasferimentu di spandex downstream di BDO hè statu culpitu da u prezzu è da a dumanda.L'accumulazione di l'industria hè evidenti.Inoltre, a capacità di pruduzzione domestica di BDO in custruzzione hè di 20 milioni di tunnellate.A preoccupazione di "soversupply" si sparghje istantaneamente.BDO hà calatu 17 000 yuan / ton questu annu.

Da a perspettiva di a dumanda, l'OPEC hà diminuitu a so previsione di a dumanda globale di petroliu di novu in Novembre.Hè previstu chì a dumanda di petroliu glubale aumenterà da 2,55 milioni di barili per ghjornu in 2022, chì hè 100 000 barili per ghjornu più bassu di a previsione precedente.Questa hè a prima OPEC da aprile di questu annu.A previsione di a dumanda di petroliu per u 2022 hè stata ridotta cinque volte.

 

 2

 

3. Attualmente, u mondu hè cullettivu in una "senza di ordine"

 

▶Stati Uniti: A minaccia di una recessione hè cresciutu postu chì a fabricazione di i Stati Uniti hà publicatu a so crescita più debule dapoi u 2020 in uttrovi, cum'è l'ordini cadunu è i prezzi sò cascati per a prima volta in più di dui anni.

▶Corea di u Sudu: L'indice di i responsabili di l'acquistu di a fabbricazione di Corea di u Sud (PMI) hè cascatu à 47,6 in Aostu da 49,8 in Lugliu dopu l'aghjustamentu staghjunali, sottu à a linea 50 per u secondu mese consecutivu è u livellu più bassu da lugliu 2020.Frà elli, a pruduzzione è i novi ordini anu dimustratu u più grande calatu da ghjugnu 2020, mentre chì i novi ordini d'esportazione anu mostratu u più grande calatu da lugliu 2020.

▶Regnu Unitu: Affettatu da fatturi cum'è a caduta di a dumanda d'oltremare, i costi di trasportu più elevati è i tempi di consegna più longu, a produzzione di fabricazione britannica hè cascata per u terzu mese consecutivu, è l'ordine hè cascatu per u quartu mese consecutivu.

▶ Sudeste Asiaticu: A dumanda europea è americana hè diminuita, è l'ordine di mobili in l'Asia Sud-Est sò stati annullati in grande quantità.Un sondaghju di 52 imprese realizatu da una associazione in Vietnam hà dimustratu chì quant'è 47 (contandu per 90,38%) imprese membri ammessi chì l'ordine d'esportazione in i principali mercati anu diminuitu, è solu 5 imprese anu aumentatu ordini da 10% à 30%.

 

 

 

4. Difficile !A cità chimica hè sempre salvata?

 

Cù un mercatu cusì cattivu, parechji travagliadori chimichi ùn ponu aiutà, ma si dumandassi : Quandu puderanu rejuvenate di novu ?Dipende principalmente da i seguenti fattori:

1) A crisa Russia-Ucraina hè prubabile di cuntinuà à peghju?Cum'è un grande paese di petroliu, a prossima mossa di Russia hè prubabile di cambià cumplettamente u paisaghju energeticu in Europa.

2) Ci hè una seria d'azzioni in u mondu per liberà i piani di stimulu ecunomicu cum'è l'infrastruttura ?

3) Ci sò altre misure di ottimisazione per e pulitiche domestiche nantu à l'epidemie?Ricertamenti, u Ministeru di a Cultura è u Turismu hà annullatu a gestione cumuna di i viaghji transprovinciali è e zone di risicu.Questu hè un signu pusitivu.L'ascesa è a caduta di l'industria chimica hè in parte ligata à boom o busti ecunomichi.Quandu l'ambiente generale hè migliuratu, a dumanda di terminale pò esse liberata à grande scala.

4) Ci hè una altra liberazione di pulitica ecunomica positiva per a dumanda terminale?

 

5. U decadenza hà ristrettu per via di u "prezzu stabile è u mercatu stabile" di mantenimentu di chjusi

 

In più di BDO, PTA, polypropylene, ethylene glycol, polyester è altre imprese di a catena industriale anu annunziatu chjusu per mantenimentu.

▶ Phenol cetone: L'unità di 480000 t / a fenol cetone di Changchun Chemical (Jiangsu) hè stata chjusa per mantenimentu, è hè prevista per esse riavviata à a mità di nuvembre.I dettagli sò seguitu.

▶ Caprolactam: a capacità di caprolactam di Shanxi Lubao hè 100000 tunnellate / annu, è a pianta di caprolactam hè stata chjusa per mantenimentu da u 10 di nuvembre. Lanhua Kechuang hà una capacità di 140000 tunnellate di caprolactam, chì serà fermata per mantenimentu da u 29 ottobre. è u mantenimentu hè pianificatu per piglià circa 40 ghjorni.

▶ Anilina: Shandong Haihua 50000 t / una pianta di anilina hè stata chjusa per mantenimentu, è u tempu di riavviu hè incertu.

▶ Bisphenol A: Nantong Xingchen 150000 t/a bisphenol A pianta hè chjusa per mantenimentu, è u mantenimentu hè previstu durà una settimana.L'arrestu è u mantenimentu di a pianta di 150000 t / a bisphenol A di South Asia Plastics Industry (Ningbo) Co., Ltd. hè previstu di piglià 1 mese.

▶ Cis gomma di polibutadiene: a pianta di gomma di polibutadiene cis di 80000 t / a serie di nichel di Shengyu Chemical hà duie linee, è a prima linea serà chjusa per mantenimentu da l'8 d'Aostu.

▶ PTA: Una unità di PTA di 3,75 milioni di tonnellate di Yisheng Dahua hè partita è sbarcata à u 50% u dopu meziornu di u 31 per via di prublemi di l'equipaggiu, è u mantenimentu di una unità PTA di 350000 tonnellate in a Cina orientale hè stata posposta à a fine di sta settimana. , cù una spenzione corta prevista di 7 ghjorni.

 ▶ Polipropilene: 100000 ton unità di Zhongyuan Petrochemical, 450000 ton unità di lussu Xinjiang, 80000 ton unità di Lianhong Xinke, 160000 ton unità di Qinghai Salt Lake, 300000 ton unità di Tianjin Bohai Chemical Chemical, unità di tonnellate 00000000000000 Ton di Tianjin Petrochemical, è 35000 + 350000 ton unità di Haiguo Longyou sò attualmente in u statu di chjusu.

 

Sicondu statistiche incomplete, u ritmu di u funziunamentu di a fibra chimica, l'industria chimica, l'acciaio, i pneumatici è l'altri industrii hà dimustratu segni di decadenza significativa, è e grandi fabbriche anu firmatu per mantenimentu o causatu una calata in l'inventariu di u mercatu.Di sicuru, resta da vede quantu serà efficace u mantenimentu di l'arrestu attuale.

 

 3

 

Fortunatamente, cù a liberazione di 20 pulitiche di prevenzione di l'epidemie, l'alba di l'epidemie hè apparsu, è a diminuzione di i sustanzi chimichi hè ristretta.Sicondu a statistiche di Zhuochuang Information, i prudutti 19 anu risuscitatu u 15 di nuvembre, cuntendu 17,27%;I prudutti 60 eranu stabili, cuntendu 54,55%;31 prudutti diminuinu, cuntendu 28,18%.

 

U mercatu chimicu s'invertirà è cresce versu a fine di l'annu?

 

JinDun Chemicalhà stabilimenti di trasfurmazioni OEM in Jiangsu, Anhui è altri lochi chì anu cooperatu per decennii, furnisce un sustegnu più solidu per servizii di produzzione persunalizati di chimichi speciali.JinDun Chemical insiste à creà una squadra cù i sogni, fendu prudutti cun dignità, meticulosa, rigorosa, è andate in tuttu per esse un cumpagnu di fiducia è amicu di i clienti!Pruvate di fànovi materiali chimichipurtà un futuru megliu à u mondu!


Tempu di Postu: Dec-12-2022