• NEBANNER

Diversi tipi di polipropilene, u marghjenu di prufittu hè quasi 3 volte, cumu cercà u sviluppu sottu u voluminu?

 

Ci hè un cunsensu più grande è predeterminatu in l'industria à u "polipropilene in-roll", è l'aghjurnamentu di u mischju di prudutti di polipropilene hè acceleratu in sicretu.U propanu hè a fonte, è l'imprese ùn sò più soddisfatte di i prudutti omopolimeri.

Mentre u disegnu, a fibra, l'injection d'omopolimeru è a film BOPP sò sempre a struttura sottostante di i prudutti di polipropilene, ci sò sempre più cumpagnie implicate in i prudutti di copolimeri d'impattu, tubi, trasparenti, terpolimeri è spuma.In più di travaglià nantu à a struttura di u produttu, l'esportazioni di prudutti di polipropilene anu ancu inauguratu una nova era, cù l'esportazioni domestiche di polipropilene chì superanu 1 milione di tunnellate per a prima volta in 2021.

Attualmente, u mercatu domesticu hà un altu gradu di dependenza esterna di materiali speciali di polipropilene high-end, cumprese duie categurie principali.Unu hè i gradi high-end di variità bulk, cum'è polipropilene d'alta cristallinità (HCPP), polipropilene d'alta rigidità (HSPP) è polipropilene d'alta forza di fusione (HMSPP).Una altra categuria hè varietà spiciali di prudutti di polipropilene, cum'è prudutti di polipropilene ultra-bassu, prudutti di polipropilene metallocene, etc.

158685849640260200

 

1. HCPP: i prudutti di copolimeru si basanu principarmenti in l'impurtazioni, è i prudutti domestici sò principarmenti omopolimerizzati

U polipropilene d'alta cristallinità (HCPP) pò esse divisu in duie categorie: copolimerizazione è omopolimerizazione.Frà elli, i prudutti di copolimeri sò principalmente usati in i zoni downstream cum'è l'automobile è l'apparecchi domestici, mentre chì i prudutti omopolimeri sò principarmenti usati in l'industria di l'imballaggi alimentari.In u 2019, u cunsumu di HCPP in u mercatu cinese serà di circa 500 000 tunnellate.L'industria di l'automobile è di l'imballaggio sò e più grandi applicazioni downstream di HCPP, cù u cunsumu chì rapprisenta u 70% di u cunsumu tutale.

A Cina hà inizialmente a capacità di produzzione HCPP, ma ci hè sempre una lacuna cù i prudutti impurtati quandu si tratta di applicà in l'automobile è altre applicazioni.U copolimeru cinese HCPP s'appoghja principarmenti in pruvisti impurtati, cù l'impurtazioni chì rapprisentanu circa 90% di u voluminu tutale.I principali fornituri sò SK, Borouge, LyondellBasell, Zhongsha Tianjin, Hanwha TOTAL, etc Homopolymer HCPP hè principarmenti prudutti domestici, i principali fornituri sò Luoyang Petrochemical, Guangzhou Petrochemical, Lanzhou Petrochemical, Panjin Huajin, Zhenhai Refinery, etc.

 

Seconda via: espansione l'esportazioni

In u 2021, l'esportazioni di polipropilene di a Cina di 1,3911 milioni di tunnellate, in crescita di 227,24% annu à l'annu, principarmenti versu l'Asia Sudueste.1 quartu di u 2022, affettatu da i costi crescente, i prezzi di u polipropilene straneru anu aumentatu più significativamente, a finestra di l'esportazione di u polipropilene hè aperta, parte di u voluminu mensuale per fà l'esportazioni.1, l'espurtazioni di ferraghju anu aumentatu annu à l'annu, l'espurtazioni di marzu, ancu s'ellu hè menu di u listessu periodu di l'annu passatu (2021 Ancu s'è u voluminu di l'espurtazioni in marzu ùn era micca altu cum'è u listessu mese l'annu passatu (l'offerta glubale era stretta per via di i Stati Uniti). cold snap in u 2021, è l'espurtazioni domestiche aumentanu brevemente), hè previstu di aumentà significativamente da l'annu precedente. U voluminu di l'esportazione hè previstu di 249 500 tunnellate in ghjennaghju-marzu 2022, in calata di 7,93% annu è 21,79% annu.

 

Via trè: direzzione di u produttu

Fighjendu a situazione di prufittu di sfarenti tippi di prudutti, in l'ultimi anni, i prufitti di materiale di pipa di pipi d'acqua calda fermanu megliu, soprattuttu da a dumanda di u mercatu di migliione di casa tirà influenza, u marghjenu di prufittu di circa 25%, certi imprese prufitti di materiale di pipa sò più altu. .Siconda terpolymer polypropylene prufitti prodottu film sò megliu, rapprisintatu da Yanshan Petrochemical, ma a dumanda di u mercatu hè attualmente incerta, prufitti prodottu pò esse 20% -26%, ùn escludiri qualchi prufitti pruduzzione intraprese megliu.

In 2021, Shanghai SECCO, Maoming Petrochemical, Baofeng Energy, Donghua Energy è parechje altre imprese sò attivamente sviluppati è pianificendu a produzzione di materiali trasparenti.U prufittu di materiale trasparente hè ricunnisciutu da l'imprese per esse più altu, è u prufittu di u produttu hè vicinu à 20%.

Inoltre, materiali resistenti à l'impattu di fusione, alta rigidità è polipropilene cristallinu elevatu, plastichi di iniezione di copolymer aleatoriu, plastichi di iniezione di pareti sottili è materiali speciali di termoformazione ponu ghjunghje à u 15% o ancu più prufitti.

Nta l 'ultimi anni, u sviluppu high-end di direzzione polypropylene, polypropylene metallocene, polypropylene high melt forza, polypropylene membrana waterproof materiale spiciali, high rigida polypropylene cristalline, "trè high two low" polypropylene, etc.

Pipi d'acqua calda sò sempre i prudutti più prufittuali in l'industria di polipropilene, ma i qualità high-end di pipi d'acqua calda sò più prufittuali, ma sò limitati da a tecnulugia di produzzione.A produzzione domestica di prudutti di polipropilene high-end hè limitata da innovazioni tecnologiche.A tecnulugia hà purtatu à un sbilanciamentu trà l'offerta è a dumanda, chì hè diventatu un fattore chjave chì afecta a prufittuità di a produzzione di polipropilene.

Per i prudutti standardizati, cum'è i materiali di disegnu ordinariu è i materiali di fibra di bassa fusione, u prufittu di u produttu hè di circa 10-12%.U materiale di fibra di alta fusione hè tornatu in gran parte à a norma in quantu à a produzzione di fila in 2021.

In più di innovazioni tecnologiche, i cambiamenti in u cunsumu di u mercatu necessitanu ancu una attenzione extra.In l'ultimi anni, u cambiamentu è a ripetizione di l'epidemie hà purtatu assai cambiamenti à u cumpurtamentu di u cunsumu di u mercatu, è a squadra di vendita hà bisognu di mantene un cuntrollu sensitivu di a dumanda di i cunsumatori è u sviluppu attivu di i canali di u mercatu.

 

Modu 4: Bundling R&D è pruduzzione cù i clienti downstream

Sinopec, PetroChina, Wanhua Chemical è altre imprese principali cunnisciute sò basamente furmati u modu di travaglià inseme cù i clienti downstream per sviluppà novi prudutti di poliolefine.Sicondu e dumande di i clienti, migliurà l'indice di produttu è aumentanu a stabilità di a qualità di u produttu per aumentà a viscosità di i clienti è formanu prufitti efficaci.

Certi imprese privatu sò circannu à apre u mudellu di catena intera industria di upstream è downstream, per esempiu, Zhongjing Petrochemical hè custruendu un mudellu di catena intera industria da propane, propilene, polypropylene è film polypropylene.

 

2、 HSPP: i prudutti di dita di fusione bassa è media sò in surplus, u dito di fusione più di 30 prudutti sò completamente dipindenti da l'impurtazioni

HSPP hè definitu principarmenti da a perspettiva di a forza di l'impattu, chì migliurà a durezza di u materiale mudificatu è aiuta à a cumpagnia di materiale mudificata per minimizzà a carica di u corpu plasticu, simplificà cusì a formulazione.

In 2019, u mercatu cinese cunsumerà circa 350 000 tunnellate di HSPP, chì hè principalmente utilizatu in settori downstream cum'è l'automobile, i ghjoculi è l'apparecchi domestici.Frà elli, l'automobile sò a più grande zona di cunsumu downstream, cuntendu più di 50%.I ghjoculi sò a seconda zona di cunsumu più grande, cuntendu più di 30%.L'applicazione di HSPP in u settore di l'automobile in Cina continuerà à cresce in u futuru postu chì i requisiti di l'industria automobilistica per i materiali si movenu versu un pesu più ligeru è un rendimentu più altu.

In Cina, ci sò parechji fornituri di prudutti HSPP, è i prudutti domestici occupanu a maiò parte di u mercatu.L'offerta di prudutti d'indice di fusione bassu è mediu hè in surplus, mentre chì i prudutti HSPP cun indice di fusione più grande di 30 sò sempre completamente dipindenti di i prudutti impurtati.Qilu Petrochemical, Formosa Ningbo è Yanshan Petrochemical sò diventati i principali fornituri di prudutti in u mercatu cinese.Più di 10% di i prudutti HSPP sò sempre furniti da i pruduttori stranieri, cum'è Borouge, Lyondellbasell è Exxonmobil.

 

3、HMSPP: piccula dimensione di u mercatu ma sempre prufittuosa

Ci hè sempre una distanza trà a qualità è a reputazione di i prudutti domestici HMSPP Chinese è i prudutti impurtati.U mercatu cinese per i prudutti HMSPP hè principalmente furnitu da Shanghai Petrochemical, Singapore TPC è South Korea LG Chem.

A dumanda di u mercatu per HMSPP hè solu di circa 52 000 tunnellate, di quale u 95% di u cunsumu hè per a spuma di polipropilene, ma ancu per l'iniezione di prudutti cavu è l'applicazioni di film.A causa di a piccula dimensione di u mercatu EPP downstream è u debule putere di negoziazione di i pruduttori di EPP, i prudutti HMSPP sò in un picculu mercatu ma cù una prufittuità accettabile.

 

4 、 Polipropilene ultra-bassu di cenere: 95% di u mercatu cinese dipende da l'impurtazioni

U polipropilene glubale ultra-bassu di frassini hè furnitu principarmenti da Korea Petrochemical, Scandinavian Chemical, TPC è Sinopec Zhongyuan Petrochemical, mentri Korea Petrochemical, Scandinavian Chemical è Singapore TPC furnisce più di 90% di l'offerta glubale tutale.In u mercatu cinese, u 95% di u polipropilene ultra-bassu di frassini dipende da l'impurtazioni.

In u 2019, un totale di 104 000 tunnellate di polipropilene ultra-bassu di cenere hè statu cunsumatu in u mercatu cinese.L'industria di diafragma di a bateria hè a più utilizata, seguita da l'industria di film capacitore cun un cunsumu tutale di 93%.I diaframmi di batterie è i filmi di condensatori sò l'applicazioni principali per u polipropilene bassu di cendra, cusì i so prezzi medii restanu à u listessu livellu di u prezzu mediu generale.L'automobile, i prudutti di i zitelli è l'applicazioni di l'apparecchi domestici sò segmenti à altu valore aghjuntu, ma u mercatu hè relativamente chjusu, cù volumi chjuchi è sviluppu di mercatu difficiule.U cunsumu di polipropilene ultra-bassu di cenere hè stimatu chì cresce in più di 7 per centu in i prossimi 10 anni.

 

5. Cumu sviluppà sottu polypropylene in-roll?

Durante u periodu 2021, una certa pruduzzione di polipropilene in Cina hà vistu una fase di perdite.Questa hè a manifestazione iniziale di u sbilanciu di l'offerta-domanda di l'industria è l'incapacità di trasmette in modu efficace u costu crescente di materie prime.U costu di i prudutti di polipropilene, in più di u monomeru di propilenu, i catalizzatori, l'additivi è i monomeri di copolimeri costanu in modu diversu chì portanu à qualchi differenzi in u costu di diversi tipi di prudutti di polipropilene.

Primu modu: grande scala

A scala di l'upgrade hè diventata a scelta di parechje imprese private.Donghua Energy deep layout Daxie è Maoming, Zhongjing Petrochemical 1,2 milioni di tunnillati / annu polypropylene copolymer messu in pruduzzione in l 'annu, Zhejiang Petrochemical scala polypropylene à 1,8 milioni di tunnellate / annu.Basi Baofeng Energy Ningdong è basa Erdos custruzzioni doppiu puntu.A riduzione di i costi di produzzione cumpleta attraversu a scala hè diventata a prima scelta per parechje cumpagnie.

Seconda via: espansione l'esportazioni

In u 2021, l'esportazioni di polipropilene di a Cina di 1,3911 milioni di tunnellate, in crescita di 227,24% annu à l'annu, principarmenti versu l'Asia Sudueste.1 quartu di u 2022, affettatu da i costi crescente, i prezzi di u polipropilene straneru anu aumentatu più significativamente, a finestra di l'esportazione di u polipropilene hè aperta, parte di u voluminu mensuale per fà l'esportazioni.1, l'espurtazioni di ferraghju anu aumentatu annu à l'annu, l'espurtazioni di marzu, ancu s'ellu hè menu di u listessu periodu di l'annu passatu (2021 Ancu s'è u voluminu di l'espurtazioni in marzu ùn era micca altu cum'è u listessu mese l'annu passatu (l'offerta glubale era stretta per via di i Stati Uniti). cold snap in u 2021, è l'espurtazioni domestiche aumentanu brevemente), hè previstu di aumentà significativamente da l'annu precedente. U voluminu di l'esportazione hè previstu di 249 500 tunnellate in ghjennaghju-marzu 2022, in calata di 7,93% annu è 21,79% annu.

Via trè: direzzione di u produttu

Fighjendu a situazione di prufittu di sfarenti tippi di prudutti, in l'ultimi anni, i prufitti di materiale di pipa di pipi d'acqua calda fermanu megliu, soprattuttu da a dumanda di u mercatu di migliione di casa tirà influenza, u marghjenu di prufittu di circa 25%, certi imprese prufitti di materiale di pipa sò più altu. .Siconda terpolymer polypropylene prufitti prodottu film sò megliu, rapprisintatu da Yanshan Petrochemical, ma a dumanda di u mercatu hè attualmente incerta, prufitti prodottu pò esse 20% -26%, ùn escludiri qualchi prufitti pruduzzione intraprese megliu.

In 2021, Shanghai SECCO, Maoming Petrochemical, Baofeng Energy, Donghua Energy è parechje altre imprese sò attivamente sviluppati è pianificendu a produzzione di materiali trasparenti.U prufittu di materiale trasparente hè ricunnisciutu da l'imprese per esse più altu, è u prufittu di u produttu hè vicinu à 20%.

Inoltre, materiali resistenti à l'impattu di fusione, alta rigidità è polipropilene cristallinu elevatu, plastichi di iniezione di copolymer aleatoriu, plastichi di iniezione di pareti sottili è materiali speciali di termoformazione ponu ghjunghje à u 15% o ancu più prufitti.

Nta l 'ultimi anni, u sviluppu high-end di direzzione polypropylene, polypropylene metallocene, polypropylene high melt forza, polypropylene membrana waterproof materiale spiciali, high rigida polypropylene cristalline, "trè high two low" polypropylene, etc.

Pipi d'acqua calda sò sempre i prudutti più prufittuali in l'industria di polipropilene, ma i qualità high-end di pipi d'acqua calda sò più prufittuali, ma sò limitati da a tecnulugia di produzzione.A produzzione domestica di prudutti di polipropilene high-end hè limitata da innovazioni tecnologiche.A tecnulugia hà purtatu à un sbilanciamentu trà l'offerta è a dumanda, chì hè diventatu un fattore chjave chì afecta a prufittuità di a produzzione di polipropilene.

Per i prudutti standardizati, cum'è i materiali di disegnu ordinariu è i materiali di fibra di bassa fusione, u prufittu di u produttu hè di circa 10-12%.U materiale di fibra di alta fusione hè tornatu in gran parte à a norma in quantu à a produzzione di fila in 2021.

In più di innovazioni tecnologiche, i cambiamenti in u cunsumu di u mercatu necessitanu ancu una attenzione extra.In l'ultimi anni, u cambiamentu è a ripetizione di l'epidemie hà purtatu assai cambiamenti à u cumpurtamentu di u cunsumu di u mercatu, è a squadra di vendita hà bisognu di mantene un cuntrollu sensitivu di a dumanda di i cunsumatori è u sviluppu attivu di i canali di u mercatu.

Modu 4: Bundling R&D è pruduzzione cù i clienti downstream

Sinopec, PetroChina, Wanhua Chemical è altre imprese principali cunnisciute sò basamente furmati u modu di travaglià inseme cù i clienti downstream per sviluppà novi prudutti di poliolefine.Sicondu e dumande di i clienti, migliurà l'indice di produttu è aumentanu a stabilità di a qualità di u produttu per aumentà a viscosità di i clienti è formanu prufitti efficaci.

Certi imprese privatu sò circannu à apre u mudellu di catena intera industria di upstream è downstream, per esempiu, Zhongjing Petrochemical hè custruendu un mudellu di catena intera industria da propane, propilene, polypropylene è film polypropylene.

src=http___cbu01.alicdn.com_img_ibank_2016_105_272_3388272501_1086072270.jpg&refer=http___cbu01.alicdn.webp

JinDun Chemicals'impegna à u sviluppu è l'applicazione di monomeri d'acrilati spiciali è chimichi fini spiciali chì cuntenenu fluorine.JinDun Chemical hà impianti di trasfurmazioni OEM in Jiangsu, Anhui è altri lochi chì anu cooperatu per decennii, furnisce un sustegnu più solidu per i servizii di produzzione persunalizati di chimichi speciali.JinDun Chemical insiste à creà una squadra cù i sogni, fendu prudutti cun dignità, meticulosa, rigurosa, è andate in tuttu per esse un cumpagnu di fiducia è amicu di i clienti!Pruvate di fànovi materiali chimichipurtà un futuru megliu à u mondu.


Tempu di Postu: Mar-13-2023