• NEBANNER

A vendita di pezzi di decoction omologu di medicina è di l'alimentariu hè liberata

Hè ancu chjaru chì i pezzi di decocuzione di a medicina tradiziunale chinesa cù a listessa medicina è l'alimentu ponu esse venduti nantu à i scaffali senza prescription.

01 A vendita di pezzi di decocuzione omologu di medicina è cibo hè stata liberata è un passu hè fattu
Recentemente, l'Amministrazione Provinciale di l'Alimentazione è di a Drug di Hubei hà publicatu una risposta nantu à u so situ web ufficiale nantu à a "Risposta à a Vendita di Pezzi di Medicina Cinese Imballata raffinata".

ASQDW

In a risposta, l'autorità regulatoria hà rispostu à u pezzu raffinatu di decoction di medicina cinese imballata pruposta da a Farmacia Yifeng cum'è una applicazione di vendita è gestione di a medicina chinesa in vendita.

In quantu à e risposte chì i pezzi di decoction omologu di a medicina è di l'alimentu ponu esse venduti nantu à u scaffale senza a prescrizione di a medicina tradiziunale cinese, l'autore di l'autore speciale di Cyberlan hà dettu à Cyberlan à a so propria discrezione chì e risposte sopra sò in linea cù a direzzione pulitica attuale. è averà ancu un effettu pusitivu nantu à l'imprese principali pertinenti.Role.

Sicondu a so capiscitura, in certi farmacie, finu à chì l'erbe medicinali o l'erbe medicinali chinesi di u listessu tipu di medicina è alimentazione sò omologu è tonicu, ponu esse venduti senza prescription-è questu ùn era micca permessu in u passatu, è nisun duttore (o duttore) ùn prescrive.Ùn pudete micca piglià a medicina direttamente da a farmacia.

Ci sò stati discussioni in l'industria nantu à u prublema di a dispunibilità di pezzi di decoction di medicina chinesa in vendita in vendita, è certi lochi è pruvince anu implementatu gradualmente.Certi medicini chinesi di u listessu tipu di medicina è alimenti è tonici sò cuminciati à esse venduti.
A pulitica di sopra hè una bona direzzione, s'ellu hè per i medicinali erboristici chinesi, erbe medicinali chinesi, farmacie chinese, o per a cunvenzione di l'usu quotidianu di i medicini.In questu modu, e cumpagnie farmaceutiche ponu ancu rilassate e so mani è i pedi è riduce e restrizioni.I prufitti, variità è altri aspetti anu megliu sviluppu.Per a ghjente, hè più cunvenutu per cumprà supplimenti è prudutti di salute, chì hè ancu favurevule à a salute di u populu sanu.

Hà suggeritu chì i dipartimenti pertinenti ponu esse più audaci per lascià a gestione in questa zona.Cume u populu sanu presta più attenzione à l'assistenza sanitaria, crede chì l'istituzioni pertinenti prestanu più attenzione à questi aspetti in u futuru.

In risposta à a tendenza di gestione à longu andà di i pezzi di decoction di medicina tradiziunale cinese cum'è l'omulugia di l'alimentariu è di a medicina, hà signalatu à Cyberlan chì i dipartimenti pertinenti gestioneranu strettamente a qualità di i materiali medicinali;è per certi materiali medicinali è pezzi di decocuzione, sempre chì a qualità hè garantita, in particulare per a medicina è l'omologia di l'alimentariu.Hè a megliu tendenza di sviluppu per lascià i pezzi è i tonici di medicina erbe cinese.Credu chì u futuru hè previstu per esse più liberalizatu, è a gestione ùn serà micca strettu, perchè questu ùn hè micca bonu per u sviluppu di l'intera industria di pezzi di decoction di medicina chinesa è per a cunvenzione di e persone per cumprà medicine.

Sicondu l'inchiesta di Cyberlan, in più di Hubei, Fujian, Gansu è altri lochi anu publicatu ancu e so opinioni nantu à a vendita aperta di pezzi di medicina tradiziunale cinese cum'è a stessa fonte di medicina è alimentazione.

U 10u articulu di l'"Opinioni nantu à u sustegnu è l'incuragisce l'innuvazione è u sviluppu di l'imprese di a catena di vendita farmaceutica (prova)" in a cità di Fuzhou di a pruvincia di Fujian hà clarificatu chì e catene di magazzini (applicabili ancu à e singole farmacie di vendita) sò permessi di operare una piccula quantità di Medicamenti omologu è cibi, nutrienti materiali medicinali Chinese è Locally usata unicu aromatizzati Chinese erbe medicinali pezzi sò aperti à venda.

VXQW

Pruvincia di Gansu pruposti "a sustegnu l'apertu-vendita di i prudutti omologu di medicina è alimentariu. I pezzi finamente imballati di medicina erbe cinese chì sò permessi di entre in u catalogu omologu di a medicina è di l'alimentariu pò esse venduti senza prescription".

In fattu, u 15 d'ottobre di u 2019, l'Amministrazione Statale di l'Alimentazione è di a Drug hà datu ancu una risposta chjara à a "Proposta nantu à u pruduttu unicu di pezzi di decoczione di medicina cinese permessa per a vendita di scaffale aperti in u scopu di u catalogu omologu di l'alimentariu è di a medicina" pruposta. da a Federazione All-China di l'Industria è u Cummerciu.

L'Amministrazione Statale di l'Alimentazione è di a Drug hà dettu chì i prudutti in a listessa categuria di l'alimentariu è di a medicina duveranu esse gestiti basatu annantu à u principiu di facilità a compra da e masse è di assicurà l'usu sicuru di i medicini.

S'ellu hè simplicemente fattu, tagliatu è imballatu, è l'etichetta di u pacchettu ùn indica micca "specificazioni di trasfurmazioni, funzioni è indicazione, usu è dosa", pò esse classificatu in cunfurmità cù i "materiali medicinali cinesi" in l'articulu 38 di l'alimentu. Sicurezza Law , Management, pharmacies pò esse apertu à a vendita, e massi pò cumprà senza prescription quand'elli cumprà in pharmacies.

02 Politiche favurevuli per i materiali medicinali chinesi cum'è a medicina è l'alimentariu sò omologu
Hè vale a pena nutà chì i cumenti sopra anu ancu signalatu chì s'ellu si tratta solu di materiali medicinali cinesi tonici è sanitari, ùn avete micca bisognu di ottene una licenza di cummerciale di medicina.

BWDD

Cyberlane hà sappiutu dopu à l'inchiesta chì l'Amministrazione statale di l'Alimentazione è di a Drug hà indicatu chì, cumparatu cù l'attuale "Legge di Amministrazione di Drug", a nova "Legge di Amministrazione di Drug" stipula chì i medicinali includenu i medicinali tradiziunali cinesi, i medicinali chimichi è i prudutti biologichi.I materiali medicinali chinesi sò prudutti agriculi è laterali è anu usi multipli.A so pruduzzione ùn hà micca bisognu di una "Licenza di Pruduzzione di Drug", è a so operazione ùn hà micca bisognu di una "Licenza di l'Azienda di Drug".Per quessa, i "Misure" stipulanu chì l'ambitu cummerciale di a "Licenza di l'Affari Farmaceuticu" ùn include micca i materiali medicinali cinesi.

Dapoi u scoppiu di a nova epidemia di a corona in casa è in l'esteru, a pupularità di a medicina chinesa ùn hè micca diminuita, è u mercatu per i medicini è l'alimenti di u listessu tipu hè ancu assai caldu.

Qualchi ghjorni fà, durante a nova onda di ripresa di l'epidemie, l'Amministrazione Provinciale di Sichuan di Medicina Tradizionale Cinese hà publicatu a "Proposta per a Prevenzione di a Nova Pneumonia Coronaria in a Medicina Tradizionale Cinese in a Pruvincia di Sichuan" chì citava materiali medicinali omologu alimentari è medicinali. .

"A dieta hè ben cotta è bè, cù nutrimentu equilibratu. Pudete manghjà certi alimenti cù a stessa medicina è l'alimentu, cum'è ravane, asparagus, yam, dandelion, ageratum, chrysanthemum, lotus leaf, etc. manghja u ghjocu".

Certi circadori di l'industria anu ancu signalatu in articuli cunnessi chì a dumanda di parechji materiali medicinali chinesi cù a listessa medicina è l'alimentariu hà aumentatu significativamente sottu a influenza di l'epidemie.

Cyberlan hà amparatu prima da l'Istitutu di Inspezione di Drug di Pechino durante a visita di i Media Centrali à a Stazione di Pechino di l'Amministrazione Statale di l'Alimentazione è di a Drug in 2021 chì a più grande differenza trà i materiali medicinali cinesi è i materiali medicinali cinesi generale di u listessu tipu di medicina è cibo hè u materiali medicinali dual-purpose.Pò esse usatu cum'è alimentariu o medicina, è certi anu certi prudutti di salute.Ancu s'è u cunsumu hè più grande, ùn ci hè generalmente micca assai risicu.È altri materiali medicinali ùn deve esse usatu per un bellu pezzu o in quantità maiò.

Si pò dì chì sia per via di più liberalizazione di e pulitiche o per via di e caratteristiche d'usu diversificate di i materiali medicinali chinesi, cum'è a medicina è l'alimentariu, l'imprese è i prudutti cunnessi sò previsti per usher in una nova onda di opportunità.

VQWDASD

Tempu di post: 01-09-2021