• NEBANNER

Riassuntu di i principii di a selezzione di monomeri in a sintesi di resine acriliche

Per facilità d'applicazione, i monomeri polimerici sò generalmente classificati in trè categurie principali: monomeri duri, monomeri morbidi è monomeri funziunali.Metacrilate di metile (MMA), stirene (ST) è l'ochju acrilicu (AN) sò i monomeri duri più cumunimenti usati, mentri l'acrilate di etile (EA), l'acrilatu di butile (BA) è l'acrilatu di isooctyl (2-EHA) sò i più cumuni. usati monomeri morbidi.

L'acidu acrilicu longu è l'esteri metacrilichi (cum'è l'esteri laurili è octadecyl) anu megliu resistenza à l'alcohol è resistenza à l'acqua.

I monomeri funzionali sò acrilati è metacrilati chì cuntenenu gruppi idrossilici, è i monomeri chì cuntenenu gruppi carbossilici sò l'acidu acrilicu è l'acidu metacrilicu.L'intruduzioni di gruppi idrossilici ponu furnisce gruppi funziunali per resine basate in solventi cù agenti di cura di poliuretano è resine amminiche per reticulazione.Altri monomeri funzionali sò: acrilammide (AAM), idrossimetilacrilammide (NMA), diacetone acrilammide (DAAM) è etil acetoacetato metacrilato (AAEM), glicidil metacrilato (GMA), dimetilamminoetil metacrilato (DMAEMA), vinil silossani (cum'è viniltrimetiltrimetilsiltrimetossile, viniltrimetilsiltrimetilsilossiglissil) (2-methoxyethoxy) silane, vinyl triisopropoxy silane, γ-metil propionyloxypropyl trimethoxysilane, γ-metil propionyloxypropyl tri(β-trimethoxyethoxy silane) monomeru, etc. A quantità di monomeru funzionale hè generalmente cuntrullata à 1% ~ 6% (mass ratio) , micca troppu, altrimenti pò influenzà a stabilità di almacenamentu di resina o pittura. Vinyl triisopropoxysilane monomeru per via di l'effettu di bloccu di u situ isopropyl, l'idrolisi di u ligame Si-O più lento, a quantità pò esse aumentata à 10% in emulsion polymerization, chì hè favurèvule. per migliurà a resistenza à l'acqua di emulsioni, intemperie è altre pruprietà, ma u so prezzu hè più altu.Monomeru di polimerizazione in emulsione, diacetone acrilamide (DAAM), etil acetoacetate metacrilate (AAEM) deve esse usatu cù a fine di polimerizazione plus hexanediyl dihydrazide, compostu hexanediamine. , Evaporazione acqua pò esse in u ponte di catena macromolecular trà a furmazione di film cross-linked.

Carboxyl monomer chì cuntene l'acidu acrilicu è l'acidu metacrilicu, l'intruduzioni di i gruppi carboxyl ponu migliurà a resina à u culore, u wettability di u filler è l'aderenza à u sustrato, è cù u gruppu epossidicu hà a reattività, a curazione di resine amino anu attività catalitica.U cuntenutu carboxyl di a resina hè cumunimenti utilizatu u valore di l'acidu (AV), vale à dì u numeru di milligrammi di KOH necessariu per neutralizà 1g resina, unità mgKOH / g (resina solida), u cuntrollu AV generale à circa 10mgKOH / g (solidu). resina), sistema polyurethane, AV un pocu più bassu, resina amminicata cù AV pò esse più grande, per prumove cross-linking.

dwd

Quandu si sintetizza a resina acrilica idrossilica, u tipu è a quantità di monomeru idrossilici anu una influenza impurtante nantu à u rendiment di a resina.U cumpunente di l'acidu acrilicu hydroxy di u sistema di poliuretanu di dui cumpunenti hè comunmente utilizatu cum'è un monomeru idrossile primariu: acrilate hydroxyethyl (HEA) o metacrilate hydroxyethyl (HEMA);u cumpunente di l'acidu idrossi acrilicu di a vernice di baking amminicata hè comunmente utilizatu cum'è un monomeru idrossile secundariu: l'acidu acrilicu-β-idrossipropilesteru (HPA) o l'acidu metacrilicu-β-idrossipropile (HPMA).L'attività di u monomeru hè più altu, è a resina idrossipropilica sintetizzata da ellu hè aduprata cum'è u cumpunente idrossile di a lacca di baking amino, chì afecta l'almacenamiento di a lacca, pò.
sceglite u monomeru idrossipropilico secundariu.Nta l'ultimi anni, ci sò parechji monomeri idrossilici novi, cum'è l'acidu acrilicu o l'idrossibutyl metacrilate, l'hydroxyethyl metacrilate è l'addizione di ε-caprolactone (1: 1 o 1: 2 mol ratio, Dow Chem Company).E resine sintetizzate da l'aghjunzione di metacrilate di hydroxyethyl è ε-caprolactone anu una viscosità più bassa, è un bonu equilibriu di durezza è flessibilità pò esse rializatu.Inoltre, l'intruduzioni di gruppi idrossilici à a fine di a catena macromolecular da l'agenti di trasferimentu di catene idrossilici (cum'è mercaptoethanol, mercaptopropanol, è 2-hydroxyethyl mercaptopropionate) migliurà a distribuzione di gruppi idrossilici, aumenta a durezza è riduce a molecule. distribuzione di pisu, riducendu a viscosità di u sistema.

Per migliurà a resistenza di l'etanolu per intruduce stirene, acrilate è l'acidu metacrilicu avanzati alkyl esteri per riduce u cuntenutu di u gruppu ester.Tramindui ponu esse cunsiderati per equilibrà a resistenza climatica è a resistenza à l'etanol.L'esteri alchilici avanzati di l'acidu metacrilicu sò lauril metacrilate, octadecyl metacrilate, etc., sti monomeri si basanu principarmenti in l'impurtazioni.

C resins per i rivestimenti sò spessu copolymers, è a so attività di copolymerization deve esse cunsideratu quandu sceglite monomeri.Duvuta a differente struttura monomeru, attività copolymerization hè differente, cumpusizioni copolymer cu cumpusizioni mischiu monomeru hè di solitu differente, per binariu, terpolymerization, ponu esse ligati à traversu l 'equazzioni cumpusizioni copolymer.Per i copolymers più diversi, ùn ci hè micca una bona equazioni di correlazione dispunibile, solu attraversu studii sperimentali, analisi specifiche di prublemi specifichi.In a pratica, u metudu di alimentazione di "fame" di mistura di monomeri (vale à dì u tassu di alimentazione di monomeru < ritmu di copolimerizazione) hè generalmente utilizatu per cuntrullà a cumpusizioni di copolimeru.In ordine per fà copolymerization lisu, copolymerization cù una mistura di rate polymerization monomer ùn deve esse troppu differente, cum'è stirene cù acetate di vinile, cloruru di vinile, ochju di propilenu difficiule à copolymerize.Deve esse copolymerized cù una grande diferenza in monomeru di l'attività, pudete aghjunghje un monomeru per a transizione, vale à dì, aghjunghjendu un monomeru, è u monomeru cù altre freccia di polimerizazione monomeru hè relativamente vicinu à a copolymerization di bè, stirene è acrilate hè difficiule. copolymerize, agghiuncennu monomeru acrilatu pò migliurà a so copolymerization.

wdwf

Traduttu cù www.DeepL.com/Translator (versione gratuita)
Se ùn ci hè micca un valore di a tarifa di polimerizazione, u valore Q è e di monomeru pò esse usatu per calculà a tarifa di polimerizazione, o aduprà direttamente Q è e per valutà solu l'attività di copolimerizzazione, u valore Q di monomeru di copolymerization generale ùn pò esse troppu sfarente. altrimenti hè difficiule di copolymerize;quandu u valore e hè differente, hè facile à alternà copolymerization, qualchi difficiule à copolymerize monomer agghiuncennu intermediu Q valore di monomeru, pò migliurà u rendiment copolymerization.

A selezzione di monomeru deve ancu attentu à a dimensione di a toxicità di monomeru, a toxicità generale di l'acrilate hè più grande di a toxicità di u metacrilate currispundenti, cum'è a toxicità di l'acrilate di metile hè più grande di a toxicità di u metacrilate di metile, in più di a toxicità di l'acrilatu di etile. hè ancu più grande.

Traduttu cù www.DeepL.com/Translator (versione gratuita)

avwda

Tempu di post: 22-aug-2021